اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

برگزاری جشنواره عکس معماری بناهای مذهبی در بوشهر

نخستین جشنواره استانی عکس معماری بناهای مذهبی در حوزه هنری بوشهر با حضور هنرمندان برگزار شد.

برگزاری جشنواره عکس معماری بناهای مذهبی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید میرشکار معاون فرهنگی هنری حوزه هنری بوشهر صبح امروز در این جشنواره روند شکل‌گیری جشنواره و اهمیت آن در حفظ و ثبت بناهای مذهبی استان بوشهر را تشریح کرد.

یاور صیادی دبیر شورای واحد معماری حوزه هنری بوشهر در خصوص نحوه سنجش و ارزیابی آثار راه یافته به جشنواره و همچنین نکاتی برای ارائه بهتر آثار و ثبت دقیق‌تر معماری سخنانی بیان کرد.

پویا دولابی عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس نیز در خصوص معماری و عکس معماری و همچنین عکاسی از بناها و ابنیه‌‌های تاریخی نکاتی را ارائه کرد.

در پایان مراسم نیز به برگزیدگان از طرف حوزه هنری استان لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا شد.‏

حسن ترازویی، مهدی جعفری‌زاده و مهدی عمرانی به عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی شدند ضمن اینکه در این جشنواره از رویا خلفی، سمیه رضایی و لاله نیکنام نیز تقدیر شد.

اجرای موسیقی توسط هنرجویان موسیقی حوزه هنری استان بوشهر

اجرای موسیقی توسط هنرجویان موسیقی حوزه هنری استان بوشهر در حضور پر شور خانواده‌هایشان و مسئولان و اساتید حوزه برگزار شد.

هنرجویان در رشته‌های مختلف به‌صورت تکنوازی و گروه نوازی به اجرای برنامه پرداختند.

از گروه‌های حاضر در این برنامه می‌توان به گروه نوازندگی گیتار به سرپرستی استاد مفتاح، گروه ساز‌دهنی به سرپرستی استاد علی هدایت، گروه سنتورنوازان به سرپرستی استاد روح الله شهریاری، گروه هنرجویان ساز ویلن به سرپرستی استاد فریدون رضایی و گروه دف نوازی به سرپرستی استاد سید بزرگمهر صفوی و گروه تار و سه تار نوازان به سرپرستی استاد حسام حق پرست اشاره کرد.

از نکات قابل توجه این مراسم می‌توان به تجلیل از دو استاد پیشکسوت عرصه موسیقی، استاد اسماعیل روشن روان و علی اکبر هنرور که با حضور حضور اساتید موسیقی حوزه هنری بوشهر و هنرجویان خود بود، یاد کرد.

در پایان این مراسم، با حضور مسئولان و هنرمندان حوزه هنری بوشهر از اساتید و هنرجویان رشته‌های موسیقی این حوزه تجلیل و‎ ‎تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول