اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی همدان خبر داد

آمادگی 2 روستای ورکانه و علیصدر برای پذیرایی از مسافران نوروزی

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از آمادگی دو روستای ورکانه و علیصدر برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی 2 روستای ورکانه و علیصدر برای پذیرایی از مسافران نوروزی

رزیتا ناصرالمعمار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با تأکید بر اینکه مهمانان نوروزی همدان در هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان و منازل استیجاری اقامت خواهند کرد، اظهار داشت: با وجود همه این اقامتگاه‎ها، عده‌ای از مسافران در پارک‌ها اقدام به نصب چادر می‌کنند که برای این امر نیز شهرداری اماکنی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به ساماندهی اماکن استیجاری نیز خاطرنشان کرد: تاکنون 60 مجوز خانه‌های استیجاری در همدان صادر شده که تا ایام نوروز میزان این مجوزها نیز افزایش می‌یابد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اذعان کرد: در روستای علیصدر نیز تاکنون 30 مجوز برای اسکان مسافران صادر شده که با افزایش مسافر میزان آن اضافه می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی روستاهای هدف گردشگری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی اظهار کرد: در دو روستای علیصدر و ورکانه با تأمین زیرساخت‌‎های لازم مسافران می‌توانند ضمن حضور در این روستا و بازدید از مناظر بکر آن در این روستا اقامت کنند.

ناصرالمعمار یادآور شد: روستای ورکانه با داشتن زیرساخت‌هایی چون کمپ، سرویس بهداشتی، پارکینگ و نزدیکی به شهر تمهیدات لازم را برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد و در صورت تمایل گردشگران می‌توانند به این روستا مراجعه کنند.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول