اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه‎گانه خراسان‌جنوبی خبر داد

اعزام تیم سه‎گانه خراسان‌جنوبی به اردوی بین‌المللی کیش

رئیس هیئت سه‎گانه خراسان‌جنوبی از اعزام تیم سه‎گانه این استان به اردوی بین‌المللی کیش خبر داد و گفت: این اردو با تدریس مربیان کانادایی و نماینده کنفدراسیون آسیا برگزار می‌شود و از خراسان‌جنوبی هشت ورزشکار و مربی حضور دارند.

اعزام تیم سه‎گانه خراسان‌جنوبی به اردوی بین‌المللی کیش

رضا آذریان امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم سه‎گانه خراسان جنوبی به اردوی بین‌المللی کیش اعزام شد.

وی اذعان کرد: در این اردو که از امروز تا 25 اسفند‌ماه جاری برگزار می‌شود ورزشکاران و مربیان برتر سه‎گانه استان‎های کشور حضور دارند.

رئیس هیئت سه‎گانه خراسان جنوبی به حضور هفت ورزشکار و مربی استان در اردوی بین‎المللی کیش اشاره و تصریح کرد: حامد خزاعی، پویا خسروانی، مسعود آصف، رضا خسروی، سعید علیزاده، امین نظری و مسعود علیزاده اعضای تیم اعزامی به این اردو هستند که سرپرست و مربیگری تیم را محسن صالحی بر عهده دارد.

آذریان خاطرنشان کرد: در این اردو ورزشکاران و مربیان با شیوه‎های سنجش استعدادها و روش‎های ارزیابی مهارت و تکنیک، مهارت‎ها و تکنیک‎های ورزش‌سه‎گانه دوچرخه، دو و شنا، مهارت‌های ورزش دوگانه دویدن و شنا کردن گروه‎های(الف)و (ب) آشنا می‎شوند.

وی یادآور شد: همچنین حاضران در این اردوی بین‎المللی در ورزش مینی‎سه‎گانه شامل 200 متر شنا، پنج کیلومتر دوچرخه‎سواری و هزار و 500 متر دویدن آموزش‎های لازم را فرا می‌گیرند.

رئیس هیئت سه‎گانه خراسان جنوبی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این اردوی بین‌المللی در ورزش مینی‌سه‎گانه شامل 50 متر شنا، سه کیلومتر دوچرخه سواری و 800 متر دوومیدانی استعداد و خلاقیت خود را در معرض دید مربیان قرار می‎دهند.

این مقام مسئول اذعان داشت: انتخاب ورزشکاران و مربیان حاضر در این دوره آموزشی بر اساس آخرین وضعیت آمادگی آنها که در مسابقات قهرمانی کشور در بندر ماهشهر از طرف فدراسیون سه‌گانه صورت گرفته است دعوت شده‎اند.

وی اضافه کرد: تدریس دوره‏‌های آموزشی این اردوی بین‎المللی توسط مربیان بنام کانادایی و نماینده کنفدراسیون آسیا مطابق با استاندارد آخرین علم ورزشی روز جهان انجام می‎شود.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول