اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل:

توزیع 81 میلیون لیتر نفت سفید در استان اردبیل

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: بیش از 81 میلیون لیتر نفت سفید در اردبیل توزیع شده است.

توزیع 81 میلیون لیتر نفت سفید در استان اردبیل

محمود آقامحمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار داشت: ما وظیفه دریافت، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی را به عهده داریم، در واقع فرآورده‌های نفتی را از شاخه‌های مختلف دریافت و پس از انبار کردن در نقاط مختلف استان توزیع می‌کنیم.

وی عنوان کرد: سردترین نقاطی که برای آنها فرآورده ارسال می‌کنیم خلخال، مشگین‌شهر و ارتفاعات سبلان هستند که سرمای این شهرها گاهی به منهای 32 درجه زیر صفر می‌رسد.

آقامحمدیان تصریح کرد: هوای 32 درجه زیر صفر، یعنی هوایی سردتر از فریزر! شما هیچ می‌دانید کار کردن در یک فریزر بزرگ یعنی چه؟ کار در چنین سرمایی، مثل کار کردن در اوج گرمای تابستان، در جزیره‌ای مثل لاوان است و بلکه بدتر از آنجا به طوری که در زمان‌هائی سرما زیاد می‌شود بعضی از فرآورده‌ها مثل نفت و گاز یخ می‌زنند اما با این حال، با تلاش نیروهای ایثارگر و سختکوش هیچ وقت کار معطل نمی‌ماند تا این لحظه، با وجود همه اختلالاتی که سرما در کار نیروها ایجاد می‌کند ما فرایند توزیع فرآورده‌ها را متوقف نکرده‌ایم.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: بیش از 81 میلیون لیتر نفت سفید در اردبیل توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مقداری کاهش یافته است زیرا در این فرصت برخی روستاها گازکشی شده و عملاً دیگر به نفت احتیاجی ندارند.

آقامحمدیان یادآور شد: سخت‌ترین ایام سال در این منطقه از اواخر آذر ماه آغاز می‌شود و تا نیمه بهمن ماه هم ادامه دارد، سردترین لحظات هم اوایل صبح است از ساعت چهار صبح به بعد، درست وقتی که کامیون‌ها می‌خواهند بارگیری کنند.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد مشتریان نفت سفید اظهار داشت: عمده مصرف کنندگان نفت سفید، روستاییان هستند که روستاهایشان گازکشی نشده است این روستاها از نفت سفید استفاده می‌کنند برخی روستاهای صعب‌العبور که راه‌های ارتباطشان در ایام زمستان به دلیل بارش برف و کولاک کاملاً قطع می‌شود نفت‌شان را تا پایان شهریور ماه توزیع می‌کنیم که مشکلاتی برایشان ایجاد نشود.

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل در پایان گفت‌گوی خود به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: از همه همکاران و راننده‌ها که در واقع اگر آنها نباشند یک پای کار ما لنگ است ممنونم که در خدمتگزاری لحظه‌ای دریغ نکردند و زحمات بسیاری می‌کشند.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول