اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

حجت‌الاسلام کاشانی در دفاع از انقلاب و ولایت زبانزد عام و خاص بود

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حجت‌الاسلام سید علی متقی کاشانی در دفاع از ولایت و انقلاب زبانزد عام و خاص بود.

حجت‌الاسلام کاشانی در دفاع از انقلاب و ولایت زبانزد عام و خاص بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی صبح امروز در مراسم تشییع حجت‌الاسلام متقی کاشانی امام جمعه سابق گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون استاندار، دادستان و مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: حجت‌الاسلام سید علی متقی کاشانی از چهره‌های بزرگ و شاخص بود که دفاع از انقلاب اسلامی و قرآن یکی از افتخارات بزرگ وی است.

وی افزود: متقی کاشانی از پایگاه مسجد صاحب‌الزمانی که امروز محل آغاز تشییع وی است به دفاع از حریم انقلاب و ولایت پرداخت و در دوران مقدس نیز نقشی فعال و انقلابی داشت.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حضور متقی کاشانی در دوران مقدس برای حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی در کنار تیپ‌ها و یگان‌های مختلف از جمله 27 محمد رسول‌الله، تیپ مقتدر 48 فجر و 49 حیدر کرار از افتخارات و فعالیت‌های وی بود.

سردار فضلی با بیان این‌که متقی کاشانی مردی الهی بود که در راه دفاع از انقلاب و ولایت زبانزد عام و خاص بود، ابراز کرد: حجت‌الاسلام متقی کاشانی مردی بزرگ و ربانی بود که زندگی خود را با خدا معامله کرد و در این راه همه دارایی خود را هزینه نمود.

وی ادامه داد: اگر حجت‌الاسلام متقی کاشانی فرزندی نداشت اما دختران و پسران شهدا را دختران و پسران خود می‌دانست و همیشه دلسوز و پیگیر امور آنها بود.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: متقی کاشانی از هیچ تلاشی برای کمک به پیشرفت و برطرف کردن مشکلات جوانان دریغ نداشت.

سردار فضلی تشکیل حوزه علمیه گچساران و ساخت مسجد صاحب‌الزمان‌ (عج) را از جمله تلاش‌های متقی کاشانی عنوان کرد و گفت: وی از شاگردان علمای بزرگی همچون امام راحل و جوادی آملی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از خانواده‌های شهدا به دلیل موافقت برای خاکسپاری امام جمعه سابق گچساران در محل گلزار شهدای این شهرستان بیان کرد: متقی کاشانی در دوران هشت سال دفاع مقدس همیشه بدرقه کننده شهدای گچساران در مراسمات تشییع آن بزرگواران بود و وی انگیزه و امیدی برای دیگر جوانان گچسارانی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول