اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه آب و فاضلاب روستایی اندیمشک خبر داد

اختصاص 29 میلیون ریال به تعمیر تأسیسات آبرسانی روستاهای اندیمشک

مدیر شبکه آب و فاضلاب روستایی اندیمشک از اختصاص 29 میلیون ریال به راه‌اندازی تابلو برق‌ها و تعمیرات تاسیسات آبرسانی در روستاهای تابعه این شهرستان خبر داد.

اختصاص 29 میلیون ریال به تعمیر تأسیسات آبرسانی روستاهای اندیمشک

عادل زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از اختصاص 29 میلیون ریال به راه‌اندازی تابلو برق‌ها و تعمیرات تاسیسات آبرسانی در روستاهای تابعه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همه این اعتبار از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که به اداره گزارش شده بود تابلو برق‌های روستاهای تابعه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و تعمیرات اساسی در حال انجام است.

مدیر شبکه آب و فاضلاب روستایی اندیمشک عنوان کرد: این کار برای راندمان بهتر و جلوگیری از خطرات احتمالی در تاسیسات آبرسانی 19 روستای تابعه شهرستان اندیمشک انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور اطمینان داشتن از سیستم برق تاسیسات مذکور 80 مورد بازدید دوره‌ای، 20 مورد سرویس دوره‌ای تابلو برق‌های تاسیسات آبرسانی و شش مورد سرویس دوره‌ای پمپ‌های افقی صورت گرفته است.

زیدی اضافه کرد: همه تلاش ما برای رفع مشکلات آب و فاضلاب مشترکان این اداره است و برای رفع کمبود و کاستی‌ها همچنان از مسئولان استان انتظار تعامل و همکاری داریم.

انتهای پیام/72001/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول