اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی طارم خبر داد

اجرای عملیات کانون‌یابی آفت ملخ در طارم

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: به منظور مبارزه با آفت ملخ، عملیات کانون‌یابی این آفت همه‌چیز خوار در سطح شهرستان طارم در حال اجراست.

اجرای عملیات کانون‌یابی آفت ملخ در طارم

مسعود زنگنه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به آفت ملخ اشاره کرد و اظهار داشت: همه ساله و در ابتدای سال شاهد هجوم آفت ملخ در شهرستان طارم هستیم.

وی افزود: به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای مبارزه با آفت ملخ، جلسات مکرری در جهاد کشاورزی شهرستان طارم برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم به مصوبات جلسات فوق اشاره و تصریح کرد: با وجود نبود اعتبارات لازم برای مبارزه با آفت ملخ در شهرستان طارم تعداد 51 نفر نیرو اعم از کارشناسان دولتی و شرکت‌های خدمات توسعه کشاورزی در قالب شش اکیپ با مسئولیت‌های مختلف در سطح شهرستان معین شده است.

این مسئول به دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با آفت ملخ در شهرستان طارم اشاره و اضافه کرد: اجرای عملیات کانون‌یابی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

زنگنه خاطرنشان کرد: عملیات کانون‌یابی ویژه آفت ملخ هم اکنون در سطح شهرستان طارم و در نقاط مشکوک به آلودگی به این آفت خطرناک و همه‌چیز خوار در حال اجرا است.

وی بیان داشت: در کلاس‌های آموزشی ویژه مگس زیتون که در سطح روستاهای شهرستان طارم در حال اجرا است در زمینه آفت ملخ نیز اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم متذکر شد: در کلاس‌های آموزشی فوق در زمینه نحوه مبارزه با آفت ملخ به کشاورزان اطلاع رسانی می‌شود.

این مسئول در پایان از کشاورزان خواست در صورت مشاهده کانون‌های ملخ مراکشی و بومی در سطح مراتع شهرستان طارم، به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/73010/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول