اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر خبر داد

توزیع 20 هزار نهال بین مردم استان بوشهر

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از توزیع 20 هزار نهال بین مردم استان بوشهر خبر داد.

توزیع 20 هزار نهال بین مردم استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، هوشنگ شریفی صبح امروز در آیین نهال‌کاری در دشتستان اظهار داشت: حفظ و حراست از منابع طبیعی ارزش و اهمیت زیادی دارد و همه موظف هستیم در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: در هفته درختکاری و منابع طبیعی برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرا شده و در دشتستان نیز با توجه به گستردگی و نیاز شهرستان، اقدامات لازم انجام گرفته است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از توزیع 20 هزار نهال بین مردم استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی مناسبی که صورت گرفت، در هفته درختکاری در استان بوشهر 20 هزار اصله نهال میان مردم و ادارات برای کاشت در مناطق مختلف و اماکن عمومی توزیع شده است.

شریفی از کاشت 65 هزار نهال حرا در استان بوشهر خبر داد و گفت: این مهم با همکاری ارگان‌ها و نهادها و مردم انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: نهال‌کاری 72 هکتار در گناوه، 288 هکتار نهال‌کاری در دشتستان و همچنین نهال‌کاری 110 هکتار در بوشهر نیز از مهم‌ترین برنامه‌های هفته درختکاری در استان بوده است.

این مسئول یادآور شد: در اسلام تأکید فراوانی بر درختکاری شده و مسئولان و مردم در زمینه کاشت نهال و گسترش فرهنگ درختکاری وظیفه سنگینی بر عهده دارند که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: در چند سال اخیر در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر، اقدامات اساسی انجام شده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول