اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند خبر داد

انجام 6 دیدار در مسابقات فوتسال جام پروفسور گنجی خراسان‌جنوبی

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند از برگزاری مسابقات فوتسال جام پروفسور محمدحسن گنجی فصل 92 ـ 93 خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: در این جام 25 تیم حضور دارند که با انجام 6 بازی این رقابت‌ها ادامه یافت.

انجام 6 دیدار در مسابقات فوتسال جام پروفسور گنجی خراسان‌جنوبی

محمدعلی دادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره پرفسور محمد حسن گنجی مرد علمی جهان و پدر علوم هواشناسی و جغرافیای کشورمان یک دوره مسابقات فوتسال قهرمانی خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

وی اذعان کرد: در این مسابقات 24 تیم در دو گروه حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند به شش دیدار مسابقات فوتسال جام پرفسور محمد حسن گنجی فصل 92 ـ 93 خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در نخستین بازی از این دوره از مسابقات تیم تالار فرش و مبل جهان‌نما و تیم فوتسال دهیاری دستگرد به مصاف هم رفتند که با نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

هزار و یک شب در مقابل پرتو افروز رنگ باخت

دادگر خاطرنشان کرد: در دومین دیدار تیم فوتسال مقاومت بسیج در مقابل تأسیسات‎کاران ساقی رفت که با نتیجه دو بر صفر از سد حریف گذشت و در سومین بازی نیز تیم  فوتسال هزار ویک شب با تیم پرتو افروز روبرو شد که با نتیجه صفر بر یک مغلوب حریف شد.

وی یادآور شد: در بازی چهارم مسابقات فوتسال جام پرفسور محمد حسن گنجی تیم فوتسال پاس قوامین و امید پاسارگاد با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیدند و در پنجمین دیدار این مسابقات تیم فوتسال پاس مرزبانی با نتیجه پنج بر صفر تیم اتحاد را از دور خارج کرد.

این مسئول اذعان داشت: در آخرین دیدار از این سری مسابقات تیم فوتسال آسانسور بهران‌گستر در مقابل تیم دادگستری ظاهر شد که با نتیجه یک بر هفت بازی را به دادگستری واگذار کرد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول