اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تنگستان خبر داد

وجود بیش از 20 جاذبه گردشگری در شهرستان تنگستان

سرپرست فرمانداری تنگستان از وجود بیش از 20 جاذبه گردشگری در تنگستان از جمله موزه شهید رئیسعلی دلواری، ساحل زیبای دلوار و منطقه نمونه گردشگری خائیز خبر داد.

وجود بیش از 20 جاذبه گردشگری در شهرستان تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، غلامرضا ترک‌زاده صبح امروز در جلسه تسهیلات سفر تنگستان  اظهار داشت: زیرساخت‌ها در این شهرستان باید به صورتی مهیا شود که بتواند در جهت جذب گردشگران و ارایه خدمات مناسب به آنان بویژه در ایام نوروز باشد.

وی افزود: این شهرستان قابلیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف گردشگری، فرهنگی و اجتماعی دارد که می‌تواند در ایام نوروز درآمدزایی زیادی داشته باشد، بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید همه امکانات لازم را برای رفاه مسافران نوروزی فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری تنگستان اضافه کرد: آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی، بهداشتی و خدماتی شهرستان برای استقبال از مسافران و خدمات‌رسانی مطلوب به آنان ضروری است.

ترک‌زاده اظهار داشت: احداث پایگاه اطلاع رسانی، تهیه اقلام تبلیغاتی و توزیع بین مسافران، نصب بنر و تابلو تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مناطق گردشگری در نقاط شهری و روستایی، برقراری نظم و امنیت، تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و پاکسازی حریم شهرها، روستاها و جاده‌های شهرستان باید به‌طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری تنگستان با اشاره به وجود بیش از 20 جاذبه گردشگری در تنگستان بیان کرد: موزه شهید رئیسعلی دلواری، ساحل زیبای دلوار، منطقه نمونه گردشگری خائیز، قلعه زایر خضر خان و بقاء متبرکه از مهم‌ترین نقاط گردشگری شهرستان تنگستان به شمار می‌رود.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان خواست در ایام نوروز با حضور در شهرستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی باشند.

در ادامه اعضاء عضو ستاد تسهیلات سفر تنگستان  گزارشی از عملکرد حوزه خود در خصوص آماده کردن زیرساخت برای استقبال از مهمانان و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی به جلسه ارائه کردند.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول