اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مهم‌ترین مشکل هیئت‌های ورزشی بودجه است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: مهم‌ترین مشکلی که تمامی هیئت‌های ورزشی از آن رنج می‌برند بحث بودجه است که با وجود تمام تلاش‌ها برطرف نمی‌شود.

مهم‌ترین مشکل هیئت‌های ورزشی بودجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی شامگاه شنبه در نشست صمیمی اهالی ورزش با مسئولان استانی که در باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از همه مدیرانی که بدون توقع و هیچگونه چشم‌داشتی برای ورزش کشور کار می‌کنند باید تشکر کرد.

وی با نام بردن مشکلات اساسی اهالی ورزش و به خصوص رؤسای هیئت‌های ورزشی در استان قزوین ادامه داد: مهم‌ترین مشکلی که تمامی هیئت‌های ورزشی از آن رنج می‌برند بحث بودجه است که با وجود تمام تلاش‌ها برطرف نمی‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برطرف کردن مشکل بودجه هیئت‌های ورزشی نیاز به سازوکاری دارد که امیدواریم در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

محمدی افزود: از سایر مشکلات اساسی هیئت‌های ورزشی، کمبود و یا نبود سالن‌ها و پیست‌های رشته‌های مختلف از قبیل اتومبیل‌سواری، اسکیت، تکواندو و ... است که امیدواریم با جلساتی که مقرر خواهد شد این مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید به هیئت‌هایی همچون هیئت جانبازان و معلولین و ورزش‌های همگانی توجه بیشتری شود و از ظرفیت‌های ورزشگاه سردار آزادگان به نحو بهتری استفاده شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: همکاری صدا و سیما نیز در عرصه ورزش موجب حرکت ورزشکاران و مربیان می‌شود که باید مورد عنایت جدی قرار بگیرد چراکه با توجه کردن به ورزش می‌توانیم بسیاری از مشکلات صنفی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی را برطرف کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخشی از مبارزه با اعتیاد و هزینه‌های درمانی را صرف ورزش می‌کردیم امروز نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: به قول دوستان ما در قزوین چهار هزار شرکت داریم که اگر از میان این شرکت‌ها 40 شرکت هم در عرصه ورزش فعالیت داشته باشند، می‌توانند مشکلات مالی ورزش را برطرف کنند.

محمدی افزود: در این چند سال هفت ملاقات با وزرای ورزش و جوانان داشته‌ام و حدود 27 دیدار با معاونان وزارت ورزش و جوانان ولی طوری برخورد می‌کنند که انگار حال و روز آنها از ما وخیم‌تر است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در اوایل کارم توانستم یک میلیارد تومان از نیکزاد در دو دیدار برای استان قزوین دریافت کنم ولی در حوزه ورزش در هفت دیدار موفق به دریافت 50 میلیون تومان هم برای ورزش استان نشدم.

محمدی در پایان خواستار حمایت بیشتر صدا و سیما از ورزش شد.

انتهای پیام/77007/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول