اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکمی از سوی فرماندار اردبیل

مشاور امور بانوان فرمانداری اردبیل منصوب شد

با صدور حکمی از سوی جواد زنجانی فرماندار اردبیل، مشاور امور بانوان فرمانداری مرکز استان اردبیل انتخاب و منصوب شد.

مشاور امور بانوان فرمانداری اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در فرمانداری اردبیل برگزار شد، طی حکمی از سوی فرماندار اردبیل ویدا اخلاقی از پیشکسوتان فرهنگی به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری اردبیل منصوب و از زحمات مصطفی‌زاده قدردانی شد.

فرماندار اردبیل در این مراسم گفت: امروز بانوان ما در همه صحنه‌ها حضوری کارآمد، مؤثر و توانمند دارند که اگر بتوان از ظرفیت آنها استفاده کرد کشور ما به مرز خوداتکایی و شایستگی‌های لازم می‌رسد.

جواد زنجانی افزود: دولت یازدهم نیز با نگاه تکریم‌آمیز به بانوان نگریسته و سعی می‌کند شأن و منزلت آنها در همه حوزه‌ها حفظ شود.

وی تصریح کرد:‌ با هدف اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در مورد حفظ شأن و منزلت بانوان و تأکید رئیس جمهور مبنی بر توجه به کانون خانواده باید این امور در رأس برنامه‌ها قرار گیرد.

زنجانی از معاونان فرمانداری و بخشداران خواست همکاری تنگاتنگ و مؤثری را با امور بانوان با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان داشته تا این قشر در عرصه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی بتوانند نقش کارآمد و مؤثری داشته باشند.

فرماندار اردبیل یادآور شد:‌ اگر می‌خواهیم از ظرفیت بانوان در همه عرصه‌ها استفاده کنیم باید در قدم اول به آنها اعتماد داشته و توانایی‌هایشان را باور داشته باشیم چرا که بانوان ما مجموعه‌ای شایسته است که می‌تواند به شکل واقعی به مسیر توسعه و پیشرفت کمک کند.

وی، یکی از ضروریات جامعه امروزی را توجه به بنیان‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: ‌نباید این بنیان آسیبی ببیند و یا نسبت به آن بی‌حرمتی روا شود.

انتهای پیام/62004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول