اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران خبر داد

آغاز عملیات آسفالت محورهای اصلی مازندران

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران گفت: شش اکیپ راهداری در آستانه فرارسیدن سال جدید عملیات ویژه ترمیم و روکش آسفالت محورهای اصلی مازندران را انجام می‌دهند.

آغاز عملیات آسفالت محورهای اصلی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، لطف‌الله عباسی اظهار داشت: به منظور در پیش بودن بهار طبیعت، ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران نوروزی از سراسر کشور به مازندران اقدامات گسترده‌ای از سوی این اداره‌کل در حال انجام است.

وی بیان داشت: به منظور افزایش ضریب ایمنی راه‌ها در این ایام عملیات روکش آسفالت محورهای اصلی مازندران نیز اجرایی می‌شود.

عباسی تاکید کرد: راه ساخته شده و تحت بهره‌برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم رفت و آمد، بارهای وارده و مشخصات فنی و اجرایی اولیه نیاز به نگهداری و رفع خرابی داشته پس ضرورت دارد با آغاز بهره‌برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز به صورت مستمر در تمام مدت به انجام رسد تا با افزایش عمر راه از متلاشی شدن و خرابی زودرس آن جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: از این رو این اداره کل در راستای برنامه‌ها و اهداف خود در زمینه حفظ و نگهداری رویه راه‌های زیر پوشش خود اقدامات گسترده‌ای در قالب شش اکیپ راهداری را در سراسر محورهای اصلی استان در دستور کار خود دارد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: این طرح در قالب عملیات ویژه راهداری نوروزی این اداره‌کل در سطح تمام محورهای اصلی و شریانی استان به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول