اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

ایستادگی برابر جنگ اقتصادی دشمن موجب استقلال اقتصادی می‎شود‎

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: استقلال اقتصادی نتیجه ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی دشمن است.

ایستادگی برابر جنگ اقتصادی دشمن موجب استقلال اقتصادی می‎شود‎

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، محمدحسین بابایی در جمع بسیجیان روستای «لاله‎باغ» شهرستان رامیان حضور نونهالان و پیشکسوتان را در حلقه‎های صالحین نشان زنده بودن بسیج در این روستا دانست و اظهار داشت: در عصر کنونی درگیر دو جنگ فرهنگی و اقتصادی هستیم و دشمن به این نتیجه رسیده که تنها راه نابودی مسیر انقلاب اسلامی از بین بردن ایمان جوانان است و همچنین بیشترین توجه به بانوان است زیرا همانطور که معتقدیم بانوان صالح فرزندان صالح هم به جامعه تحویل خواهند داد.

ایستادگی در مقابل جنگ فرهنگی

وی بیان کرد: در عصر حاضر چندین هزار ماهواره با هدف از بین بردن دین ما فعالیت دارند تنها مدرسه و تلویزیون و ... نمی‎تواند انسان را تربیت کند بلکه خود انسان باید در مقابل جنگ جهانی که همان جنگ فرهنگی است، مقابله کند و بایستد.

بابایی هدف از تشکیل حلقه‎های صالحین را تربیت انسان‎های مومن و تحویل آنها به جامعه ذکر کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان عنوان کرد: باید از درون محکم بوده و دین خود را حفظ کرده و تاکنون هم به خاطر امام حسین (ع) و به تاسی از حضرت زینب (س) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و ... دین حفظ شده است چرا که امام حسین(ع) به ما آموخت که هم دین را بشناسیم و حفظ کنیم.

دشمن در جنگ فرهنگی ایمان را مورد هدف قرار گرفته است

وی گفت: دشمن در جنگ فرهنگی ایمان را مورد هدف قرار گرفته لذا باید هر روز خود را در عرصه جنگ ببینیم و دائم در حال مبارزه باشیم و همچنین در این جنگ برای حفظ جامعه علاوه بر خود باید به فکر اطرافیان نیز باشیم.

بابایی بیان کرد: هدف دشمن از آغاز جنگ اقتصادی این است که مردم از حمایت مسئولان و جمهوری اسلامی دست بردارند لذا باید مقابل دشمن که در مقابل اقتصاد ما ایستاده بایستیم و با آنچه که در دست داریم و از بازوان پرتوان استفاده کرده تا در مسائل اقتصادی مستقل شویم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی یادگیری درست کار تولیدی، متکی به خود بودن، کمترین وابستگی به انرژی و صنعت است باید تولید و درآمد را بالا برده و با فساد اقتصادی مبارزه کرد.

انتهای پیام/2307/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول