اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل:

سلامت نظام خانواده تضمینی بر کارآمدی نظام اداری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت:‌ سلامت نظام خانواده تضمینی برای سلامتی نظام اداری و اجرایی است که خود می‌تواند زمینه‌ساز تحول و تحرک در پویایی جامعه باشد.

سلامت نظام خانواده تضمینی بر کارآمدی نظام اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داود نجفیان عصر امروز در همایش بزرگ خانواده موفق در آب منطقه‌ای اردبیل اظهار داشت: اگر تک تک افراد یک جامعه بتوانند در انجام امور و بروز شایستگی‌ها به هم کمک کنند بهتر و روانتر می‌توان کارها و امورات جاری را به پیش برده و با ایده‌پردازی‌های جدید تحولات حقیقی را رقم زد.

وی با تاکید بر اهمیت و نقش مسائل فرهنگی به ویژه در رابطه کار و خانواده تصریح کرد: ما در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به حمایت‌های همسران و خانواده‌هایمان دلگرم هستیم و اگر خانواده کانون آرامش نباشد بدون شک موفقیتی در عرصه کار و تلاش حاصل نمی‌شود.

نجفیان با اشاره به اینکه سیاست فرهنگی شرکت بر تقویت و تداوم برنامه‌های مشابه این همایش قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در این راستا باید یک فراگرد ارتباطی شکل بگیرد و خانواده‌ها شرکت را در تشخیص نیازها و در طراحی و تدوین برنامه‌های مورد نیاز با اعلام نظرات، درخواست‌ها و پیشنهادها به روابط عمومی یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما در مجموعه شرکت آب منطقه‌ای تلاش می‌کنیم تا سلامت افراد و کارکنان را با شیوه‌های مختلف و حمایت‌هایی که به شکل رفاهی و خدماتی انجام می‌شود، ‌حفظ کنیم و اجازه ندهیم خلأیی در مسیر ارتقا شاخص‌های بهره‌وری از سوی نیروهای انسانی کارآمد به وجود آید.

وی نیروی انسانی سالم، توانمند با ایده‌های نو را جز برجستگی‌های یک مجموعه اداری و تخصصی بیان کرد و ادامه داد: ما از این ظرفیت به خوبی استفاده می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا ظرفیت بهره‌گیری از توانمندی‌های افراد مختلف را ارتقا بخشیم.

در ادامه این همایش شاهین فرهنگ روانشناس برجسته کشور با ارائه سخنرانی درباره رازهای موفقیت، روش‌های طراحی اهداف و سایر مسائل را ارائه کرد.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول