اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کوروش باقری

همایش تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی کرمانشاه برگزار شد

نخستین همایش تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی ورزش شهر کرمانشاه امروز با حضور کوروش باقری، مسئولان و جامعه ورزشی کرمانشاه برگزار شد.

همایش تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین همایش تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی ورزش شهر کرمانشاه عصر امروز با حضور کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، محمد رزم نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و جامعه ورزشی کرمانشاه در تالار انتظار این شهر برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: این برنامه با حمایت همه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمانشاه برگزار شده است.

سالار احمدزاده برگزاری این مراسم را در راستای حمایت از ورزشکاران، ارتقای ورزش قهرمانی، تجلیل از پهلوانان و دست‌اندرکاران ورزش و گسترش ورزش و فرهنگ پهلوانی عنوان کرد.

این مراسم با اجرای مرشد هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ادامه یافت و جمشید عزیزخانی از هنرمندان مطرح کرمانشاهی به اجرای سرود پرداخت.

خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار محسن دارابی، محمدی‌نیا و اردشیر الهیاری تجلیل شدند و محمد طالبی، علیرضا یزدانی و نعمت‌الله زرانگی از ایثارگران و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

تجلیل از مربیان ارزنده کرمانشاهی بخش دیگری از مراسم بود که کوروش باقری (وزنه‌برداری) با تشویق یکپارچه حاضران مورد تقدیر قرار گرفت و سمیه میرانی (ووشو)، کیوان شمسی (قایق‌رانی)، زهرا شاه‌محمدی (پیوند اعضا)، طیبه ملکی (گلبال نابینایان) و بهمن پرورش (غواص) نیز در این بخش تجلیل شدند.

در بخش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران جهانی پرافتخار و شایسته کرمانشاهی از مریم هاشمی (ووشو)، محمد خالوندی (پرتاب نیزه)، جعفر دلیری و احسان امینی (کشتی)، میلاد رشیدی (وزنه‌برداری)، نیلوفر محمدی (پیوند اعضا)، مهرداد صیدی (جودو)، بهاره صفری (کاراته)، فرود حجتی (کشتی)، مسعود حجی‌زواره (تکواندو) و صمد عباسی (وزنه‌برداری) تقدیر به عمل آمد.

هامون درفشی‌پور (تکواندو)، پگاه زنگنه (کاراته)، مهدی حاتمی (پرورش اندام)، خیرالله قهرمانی (کشتی)، محمدجواد عباسی (شنا)، محمدمهدی حیدری (شنا)، نادیا تالانگ (قایق‌رانی)، شهلا بهروزی‌راد (قایق‌رانی)، هیوا افضلی (قایق‌رانی)، فاطمه کرم‌جانی (قایق‌رانی)، افشین شعبانی (قایق‌رانی)، هادی جعفری (قایق‌رانی)، امیر محمد فتاح‌پور و سونیا گماری و محمدصدیق حشمتیان (کانوپولو) نیز سایر ورزشکارانی بودند که تجلیل شدند.

سامان حیدری و بهنوش نجفی و سعید احمدی (کاراته)، سوده عزتی (ووشو)، کیا قدمی (وزنه‌برداری)، محسن مهری (کبدی)، حسین کیهانی (دو و میدانی)، توحید نصیری و میثم شهبازی و نصیر عزیزی و جواد جوادی‌فر و سیروس دهبان و سعید مردای (پرورش اندام)، فرزاد کولیوند (کشتی) و سمیرا ملک‌پور (کاراته) نیز بخش پایانی ورزشکارانی را تشکیل دادند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول