اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه سمنان:

اقتصاد مقاومتی بهترین دارو برای درد اقتصاد امروز کشور است

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین دارو برای درد اقتصاد امروز کشور است.

اقتصاد مقاومتی بهترین دارو برای درد اقتصاد امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین‌علی جعفری عصر امروز در جمع رزمندگان تیپ 12 قائم سمنان در حسینیه امام خمینی (ره) این تیپ با اشاره به سال‌هایی که جهان و قدرت‌های بزرگ به ظاهر با سیاست‌های پیچیده جنگ سرد منافع خود را در جهان مدیریت می‌کردند، اظهار کرد: حوادث اخیر جهان نشانگر این مطلب است که بعضی قدرت‌ها به شیوه آزمون و خطا پیش می‌روند تا بتوانند بهترین برنامه‌ریزی را برای آینده داشته باشند.

وی افزود: آنها به شکل زنجیره‌ای، کشورهای خاصی را مستعد دخالت و آشوب قرار می‌دهند تا از سویی، قدرت تمرکز و تفکر درست را از افکار جهانی بگیرند و از سویی دیگر، با این روش در زمان خاصی نتیجه نهایی را از این تلاش‌ها کسب کنند که البته در این راه همیشه هم موفق نبوده‌اند.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه جهان امروز با دوران جنگ‌های جهانی اول و دوم تفاوت بسیاری دارد، افزود: بعضی کشورها طبق منافع خود و بعضی کشورها بر اساس تجربه و خسارت‌هایی که در جنگ‌های گذشته به آنان وارد شده است، امروز به تحولات جهان  می‌‌نگرند.

جعفری بیان کرد: موضع‌گیری کشورهای جهان امروز اگر در حد حرف هم باشد، باز به نوعی خارج شدن از زمان جنگ سرد را در روابط بین‌الملل تداعی می‌کند.

وی افزود: با نگاهی به تحولات اخیر، این نکته مشهود است که اخلاق بیش از پیش در روابط بین‌المللی قدرت‌ها کمرنگ شده و حتی نهادهای بین‌المللی نیز به تعهدات خود به خوبی عمل نمی‌کنند؛ به شکلی که امروز از هر چیزی برای فشار به کشور هدف استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: جهان به این نتیجه تاریخی رسیده که اگر نیرویی بین‌المللی به منظور کمک به کشوری وارد شود، نخستین کارش مبارزه با مردم همان کشور است.

جعفری ادامه داد: نمی‌توان به سادگی به خیلی از نهادهای به ظاهر حامی حقوق بشر اعتماد کرد؛ اگر در موضوعی از حقوق قانونی کشور دفاع شود، با ابزار مختلف مثل تحریم و سیاست‌های مغایر با اخلاق، فشار را دو چندان می‌کنند و اگر به خواسته‌های آنها تن دهیم، صلاحیت ما برای اداره حکومت را زیر سئوال خواهند برد.

وی در بخشی دیگر از سخنانشان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر پیرامون سیاست‌های یک بام و دو هوای بعضی کشورها افزود: امروز اقتصاد مقاومتی موضوعی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند و آن را بهترین دارو برای درد اقتصاد امروز می‌دانند.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: باید تمام توان خود را در عرصه‌هایی که در حیطه فعالیت ما قرار دارد، به‌کار بندیم تا به فضل خداوند متعال، کشور را از شرایط فعلی به نقطه مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/2249/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول