اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن به اضافه 78 کیلوگرم

کاراته‌کای قمی به مدال برنز مسابقات امیدهای کشور دست یافت

کاراته کای قمی تنها با قبول یک باخت به مقام سوم و نشان برنز پیکارهای کاراته زیر 21 سال قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

کاراته‌کای قمی به مدال برنز مسابقات امیدهای کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین و آخرین روز مسابقات کاراته قهرمانی کشور در شهر شیراز، شاهد برگزاری رقابت کاراته کاهای شرکت‏‌‏کننده در رده سنی زیر 21 سال بود که طی آن تلاش کاراته‌کای قمی در این رقابت‏‌‏ها با کسب نشان برنز به پایان رسید.

در حالی که دو روز ابتدایی این دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور به میزبانی هیئت کاراته استان فارس در حضور مدعیان اوزان مختلف رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با درخشش کاراته‌کاهای قمی اعزامی به این دوره و کسب مدال‏‌‏های رنگارنگ همراه بود، در رده زیر 21 سال نیز یک برنز توسط دیگر کاراته‏‌‏کای اعزامی استان قم به دست آمد.

رقابت‏‌‏های کاراته قهرمانی کشور با شرکت مدعیان از استان‏‌‏های مختلف در شهر شیراز به انجام رسید، از بین کاراته‌کاهای قمی که در مسابقات رده سنی زیر 21 سال این مسابقات حضور یافته  بودند، یک نشان برنز نصیب تیم قم شد که این مهم موفقیت ارزنده‏‌‏ای برای کاراته قم به شمار می‏‌‏رود.

در حالی که در روزهای اول و دوم این دوره از رقابت‏‌‏ها تیم قم مدال‏‌‏های ارزشمندی کسب کرده بود، علی یعقوبی در رده سنی زیر 21 سال و در وزن به اضافه 78 کیلوگرم توانست بعد از نمایندگان گیلان و کرمانشاه نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

این کاراته‌کای قمی که در وزن به اضافه 78 کیلوگرم برای تیم کاراته رده سنی زیر 21 استان قم برابر حریفان مطرح خود به روی تاتامی رفت، در راه رسیدن به سکو تنها یک بار طعم شکست را چشید و در نهایت با مدال برنز، حضور در این رقابت‏‌‏ها را به پایان رساند.

چهره شاخص کاراته قم در وزن به اضافه 78 کیلوگرم در مسابقه نخست توانست حریف خود را با شکست روبرو کرده و بدین ترتیب در دور دوم رقابت‏‌‏ها حضور یابد، وی در تلاش برای کسب مدالی خوش رنگ از رقابت‏‌‏های این دوره در دور دوم برابر حریف به روی تاتامی رفت و این مسابقه را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت تا یک گام دیگر به کسب مدال نزدیک‏‌‏تر شود.

یعقوبی در دور سوم از سد یک رقیب دیگر گذشت تا بدین ترتیب با پیروزی در سه مسابقه متوالی انتظارات از وی به عنوان یکی از امیدهای تیم کاراته قم در این دوره از رقابت‏‌‏ها بالا رفت.

علی یعقوبی در تلاش برای کسب نشان برنز و مقام سوم مسابقات کاراته قهرمانی کشور موفقیت‏‌‏آمیز عمل کرد و بدین ترتیب در وزن به اضافه 78 کیلوگرم کاراته زیر 21 سال قهرمانی کشور در شیراز، عماد مژده‏‌‏ای از گیلان قهرمان شد، کوشا تیموری از کرمانشاه در جایگاه دوم ایستاد، صادق سنچولی از گلستان و علی یعقوبی از قم نیز مشترکا سوم شدند.

انتهای پیام/78002/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول