اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای شورای شهر

پرستاران بیمارستان بوعلی و رازی قزوین تقدیر شدند

با حضور سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر و به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از 37 نفر از پرستاران بخش دیالیز بیمارستان بوعلی و رازی قزوین تجلیل و قدردانی شد.

پرستاران بیمارستان بوعلی و رازی قزوین تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین عصر امروز با حضور سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر و به همت انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از 37 نفر از پرستاران بخش دیالیز بیمارستان بوعلی و رازی تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم حسین صلح‌جو رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، محمدرضا صدیقی رئیس کمیسیون شورایاری و فاطمه اشدری از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین حضور داشتند.

پرستاران بخش دیالیز از تلاشگران واقعی عرصه درمان هستند

فاطمه اشدری عضو شورای شهر و مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در این بازدید از زحمات پرستاران بخش دیالیز بیمارستان بوعلی و رازی تقدیر کرد و آنان را از تلاشگران واقعی عرصه درمان دانست.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت بیماران کلیوی در استان و شهر قزوین ارائه داد و گفت: دیابت و فشار خون بالا از مهمترین دلایلی است که منجر به بروز بیماری کلیوی در افراد می‌شود و نارسایی ناخواسته کلیه را برای آنها به همراه می‌آورد و گاهی موارد نیز منجر به از کار افتادگی کلیه آنها می‌شود.

وی ادامه داد: اگر پیشگیری از بروز بیماری‌های کلیه مورد توجه افراد قرار نگیرد، آمار بیماران کلیوی و از سویی افرادی که نیازمند پیوند هستند افزوده می‌شود و این روند بسیار نگران کننده است.

پرستاران زینب گونه به بیماران خدمت می‌کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در جریان تقدیر از پرستاران بخش دیالیز بیمارستان بوعلی فعالیت پرستاران را بسیار شبیه به نقش بی بدیل حضرت زینب (س) در واقعه کربلا اعلام کرد.

حسین صلح‌جو افزود: با توجه به زحماتی که حضرت زینب (س) برای سالخوردگان، کودکان و مجروحان در واقعه کربلا متحمل شدند این سنت در دین مبین اسلام و به خصوص در میان شیعیان از جایگاه بالایی برخوردار بوده و می‌توان گفت که عظمت کار پرستاران وصف ناپذیر است.

وی اضافه کرد: پرستاری شغل نبوده و تنها عشق و علاقه و نوع دوستی است.

صلح‌جو با تأکید بر اینکه تجلیل و ستایش پرستاران از سوی مسئولان بسیار مهم است، ادامه داد: شورای شهر و شهرداری همه ساله بر خود لازم دانسته در روزهایی که به نام پرستاران نامگذاری شده است حداقل با تقدیم شاخه‌ای گل و هدیه‌ای ناچیز به آنها بگوید که ما شما را فراموش نکردیم.

وی یادآور شد: این حمایت معنوی شورا و شهرداری از پرستاران تبدیل به سنت همیشگی تبدیل شود و این قشر زحمتکش جامعه بدانند که مسئولان به یاد آنها هستند.

پرستاران اسوه‌های صبر و استقامت هستند

رئیس کمیسیون شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جریان تقدیر از پرستاران بخش دیالیز بیمارستان بوعلی، پرستاران را اسوه‌های صبر و استقامت و بردباری اعلام کرد.

محمدرضا صدیقی افزود: حضرت زینب (س) نمونه کامل صبر و استقامت و بردباری بودند و این روحیه مثبت و درخور توجه ایشان در پرستاران جامعه امروز هم تجلی پیدا کرده است.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار حضور مسئولان در بیمارستان‌ها و تجلیل از پرستاران را دارای مزایای مثبت برشمرد و ادامه داد: یاد کردن از پرستاران و دلجویی از بیماران و عیادت از آنها از مهم‌ترین بازخوردهای اقدامات این‌چنینی در شهرمان است.

صدیقی یادآور شد: مسئولان با این بازدیدها در جریان مشکلات و نواقص موجود در مراکز درمانی قرار می‌گیرند و تلاش خود را برای حل آنها در جهت رفاه حال بیماران و پرسنل درمانی و به ویژه پرستاران چند برابر می‌کنند.

انتهای پیام/2667/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول