اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد خبر داد

برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی و اجتماعی در خلیل‌آباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل‌آباد گفت: به مناسبت ایام سال جدید و نیز ایام فاطمیه، گروه‌های هنری خلیل‌آباد بیش از 30 برنامه در شهرستان اجرا خواهند داشت.

برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی و اجتماعی در خلیل‌آباد

علی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه‌های هنری، ایجاد شور و شادی به مناسبت سال جدید است که در سطح شهر و 31 کانون مسجد در شهرستان برگزار می‌شود.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با دهه فاطمیه را از دیگر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: در اکثر مساجد سطح شهرستان همزمان با آغاز سال جدید، مراسم دعای سال تحویل را برگزار خواهند کرد و هماهنگ شده است که همزمان در این مساجد، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سال جدید پخش شود.

وی توزیع تقویم سال جدید، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه نقاشی، مسابقه کویرنوردی و اجرای محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های این اداره در کنار برنامه‌های مذهبی و سخنرانی روحانیون در مساجد نام‌ برد.

توکلی با تقدیر از هنرمندان این شهرستان که با حضور خود در برنامه‌های فرهنگی حضور فعالی دارند، گفت: مجتمع فرهنگی و هنری ثامن‌الحجج (ع) در این شهرستان با زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع، آماده برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی و هنری هنرمندان و انجمن‌های هنری شهرستان است.

انتهای پیام/2202/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول