اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شروع سفرهای نوروزی صورت می‌گیرد

خدمات‌رسانی 241 نفر پرسنل اورژانس 115 در ایام نوروز کهگیلویه و بویراحمد

رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از خدمات‌رسانی 241 نفر پرسنل اورژانس 115 در ایام نوروز در این استان خبر داد.

خدمات‌رسانی 241 نفر پرسنل اورژانس 115 در ایام نوروز کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلال پوران‌فرد عصر امروز در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد همزمان با نزدیکی به ایام نوروز اظهار کرد: طرح ویژه نوروزی اورژانس 115 بر اساس آیین‌نامه و با برپایی چادرهای سلامت و استقرار آمبولانس در مکان‌های تعیین شده در استان ما همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: چادرهای سلامت در شهرستان‌های پرتردد بویراحمد و گچساران از 26 اسفند 92 برپا و تا پایان 16 فروردین 93 به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

پوران‌فرد بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان و یک دستگاه موتورلانس نیز در شهر یاسوج خدمات پزشکی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌دهد.

رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در نوروز 93 توزیع جزوه‌های آموزشی سلامت به مسافران نوروزی را خواهیم داشت، عنوان کرد: 241 نفر در پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی اقدام خواهند کرد.

پوران‌فرد ابراز داشت: هماهنگی لازم با پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد برای استقرار پلیس و اورژانس در یک مسیر نیز انجام شده است.

وی افزود: توافق پخش آموزش‌های پزشکی با صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای آگاهی و ارائه به مردم و مسافران نوروزی انجام شده است.

این مسئول خریداری «جی.پی.اس» آمبولانس‌های اورژانس 115 و راه‌اندازی اتوماسیون اورژانس را از برنامه‌های مدیریت حوادث و مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: با راه‌اندازی سامانه اتوماسیون اورژانس مشخصات تماس گیرنده به طور اتوماتیک ثبت و نسبت به اعزام آمبولانس و ارائه خدمات پزشکی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول