اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی نیشابور خبر داد

توزیع رایگان 15 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی

رئیس اداره منابع طبیعی نیشابور از توزیع 15 هزار اصله نهال به صورت رایگان در مناطق مختلف این شهرستان طی هفته منابع طبیعی خبر داد.

توزیع رایگان 15 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی

ابوالحسن درودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: این نهال‌ها در شهرهای اقماری و در سطح روستاها توزیع خواهد شد.

وی اذعان کرد: نهال‌های توزیعی از گونه‌های مختلف نظیر سرو نقره‌ای، سرو خمره‌ای، صنوبر، افرای زمینی، زبان گنجشک، کاتالیا و غیره بین اقشار مختلف و دهیاران به صورت رایگان در هفته منابع طبیعی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف اندیشیده شده تصریح کرد: برنامه‌های هفته منابع طبیعی با هدف ترویج حفاظت از منابع طبیعی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت منابع طبیعی در زندگی انسان‌ها با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه کاشت درخت و نگهداری از آن در جامعه ضروری است، گفت: مشارکت مردمی و همراهی دستگاه‌های اجرایی برای بهتر برگزار شدن هفته منابع طبیعی نیز در این زمینه بسیار ضرورت دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز تاکیدات بسیاری بر حفظ منابع طبیعی دارند، بیان داشت: منابع طبیعی هر ساله مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و ایشان در مراسم درختکاری نخستین روز از هفته منابع طبیعی حضور می‌یابند که این امر نشان‌دهنده اهمیت منابع طبیعی است.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول