اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع پتروشیمی خراسان:

فضای سبز پتروشیمی خراسان تا مرز 200 هکتار افزایش می‌یابد

رئیس مجتمع پتروشیمی خراسان با بیان اینکه در حال حاضر این مجتمع بیش از 170 هکتار فضای سبز دارد، گفت: فضای سبز این مجموعه تا مرز 200 هکتار افزایش خواهد یافت.

فضای سبز پتروشیمی خراسان تا مرز 200 هکتار افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی مجتمع پتروشیمی خراسان، جواد بدری در آیین غرس نهال به مناسبت هفته درختکاری توسط کارکنان و اعضای خانواده آنان در این مجتمع اظهار کرد: بخش اعظمی از نهال‌های غرس شده در خود شرکت تولید می‌شود.

وی افزود: کارکنان فضای سبز شرکت پتروشیمی خراسان در مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع انواع گونه‌ها را نشا کرده‌اند که به تدریج انتقال و غرس خواهند شد.

علی پاکدل از مسئولان ناظر در فضای سبز شرکت پتروشیمی خراسان نیز گفت: طی سال جاری 4 هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در مساحتی قریب به 2 هکتار کاشته می‌شود.

وی با اعلام اینکه کارکنان و خانواده‌ها بیش از 500 اصله نهال غرس کردند، گفت: نهال‌های غرس شده در سال جاری سرو خمره‌ای، کاج، زبان گنجشک، عرعر، چنار، بادام و گردو هستند.

پاکدل تصریح کرد: فضایی برابر 10 هکتار تسطیح و آماده‌سازی شده است که کاشت نهال در آن تداوم خواهد داشت.

هم‌زمان با هفته درخت‌کاری، کارکنان شرکت پتروشیمی خراسان در معیت خانواده ده‌ها اصله نهال در بلندی‌های مشرف به کارخانه غرس کردند.

در این حرکت جمعی که برای نخستین‌بار و در فضایی سرشار از نشاط انجام می‌شد، نهال‌های غرس شده به نام خود افراد پلاک‌گذاری و ثبت شد.

به گزارش فارس، خانواده‌های شرکت‌کننده در مراسم درختکاری، پس از غرس نهال در مسابقه پرتاب دارت و طناب‌کشی نیز شرکت کردند که به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول