اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز مطرح کرد

مهمترین برنامه سال آتی راهبردهای اقتصاد مقاومتی در استان البرز

استاندار البرز گفت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب، مهمترین برنامه سال آتی راهبردهای اقتصاد مقاومتی در استان البرز است.

مهمترین برنامه سال آتی راهبردهای اقتصاد مقاومتی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، سید طاهر طاهری با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اظهار داشت: استقامت و مقاومت در برابر مستکبران، دستور صریح الهی است که در آیات کلام الله مجید نیز بدان اشاره شده است.

طاهری تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم در استان نیازمند نیروی انسانی کارآمد، مدیریت مصرف و مدیریت سرمایه‌های استانی هستیم.

*لزوم توجه و حمایت مسئولان استانی از فعالان اقتصادی

استاندار البرز گفت: باید مشوق‌هایی در امر سرمایه‌گذاری فراهم کنیم تا آحاد مردم بر اساس توانمندی‌های خود در این امر مشارکت کنند. در این راستا فرصت‌های سرمایه‌گذاری برد برد در استان یکی از اقداماتی است که در برنامه‌های سال آینده مد نظر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این میان، وظیفه مسئولان و مدیران استانی حمایت از مردم، تولیدات و سرمایه‌گذاران و نظارت بر امور آنان است.

*اقتصاد مقاومتی به گفتمان رایج در دانشگاه‌های استان البرز تبدیل شود

استاندار البرز گفت: لزوم تبدیل بحث اقتصاد مقاومتی به گفتمان رایج در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و مجامع مذهبی است.

وی تصریح کرد: صحبت کردن و گفت‌وگو پیرامون این موضوع و توجه به ابعاد مختلف آن، در سرعت حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی تأثیری به سزایی خواهد داشت.

این مسئول افزود:  این مسئله باید در کلاس‌های درس و پروژه‌های علمی از محققان و نخبگان خواسته شود و این موضوع باید در مراکز علمی استان جدی گرفته شود.

به گفته طاهری خوشبختانه در سراسر استان توانمندی‌های بالقوه و بالفعل فراوانی وجود دارد که در صورت استفاده صحیح تحقق بخش منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول