اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان خبر داد

ایجاد ظرفیت 75 هزار شب‌خواب در ایام نوروز در اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ایام نوروز 93 در شهر اصفهان ظرفیت 50 تا 75 هزار شب‌خواب برای مسافران نوروزی وجود دارد.

ایجاد ظرفیت 75 هزار شب‌خواب در ایام نوروز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول جهانگیری ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به آماده بودن اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی اظهار کرد: بیش از 10 هزار واحد مسکونی در شهر اصفهان آماده تحویل به مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی استفاده می‌شود، اضافه کرد: برای پذیرایی از مسافران نوروزی از تمام این ظرفیت‌ها به صورت بهینه استفاده شده و ثبت‌نام مردم از سراسر کشور در هتل‌ها و سایر ظرفیت‌های موجود در سطح شهر حاکی از استقبال مسافران نوروزی برای حضور در اصفهان محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سطح شهر برای ایام نوروز تصریح کرد: در ایام نوروز 93 در شهر اصفهان ظرفیت 50 تا 75هزار ظرفیت شب‌خواب برای مسافران نوروزی وجود دارد.

وی ادامه داد: البته افزایش ظرفیت‌های موجود در سطح شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی در اصفهان وجود دارد.

فتح‌الله معین، عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در حال حاضر از سوی شهرداری اعلام شده است که 70 هزار اصله درخت در اصفهان کاشته می‌شود، گفت: کاشت 70 هزار اصل درخت به 70 هکتار زمین نیاز دارد و این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: شهرداری و مسئولان شهر باید در زمان اعلام کردن چنین مباحثی به فراهم بودن زیر‌ساخت‌های مورد نیاز آن توجه کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول