اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری کرج خبر داد

اختصاص 150 میلیون تومان اعتبار برای تهیه بسته‌های فرهنگی نوروزی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج ار اختصاص 150 میلیون تومان اعتبار به منظور تهیه بسته‌های فرهنگی نوروزی خبر داد.

اختصاص 150 میلیون تومان اعتبار برای تهیه بسته‌های فرهنگی نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج،‌ مصطفی رضا حسینی اظهار داشت: بسته‌های فرهنگی در راستای تحقق اهداف ستاد استقبال از بهار تهیه و به مسافران نوروزی اهدا می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: تهیه بروشور مراکز فرهنگی و گردشگری سطح شهر با لحاظ کردن نکات ایمنی سفر و نکات خود ایمنی از اقداماتی است که از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری صورت گرفته است.

این مسئول، تعطیلات نوروز را زمان مناسبی برای اجرای طرح‌های فرهنگی به منظور ایجاد و گسترش فرهنگ‌ شهروندی دانست و گفت: حضور مسافران نوروزی نیز ظرفیت و پتانسیل موثری برای تحقق این مهم است.

رضاحسینی افزود: علاوه بر این تعطیلات نوروزی به واسطه استقبال مهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور زمینه را برای معرفی مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری کرج مهیا می‌کند.

وی عنوان کرد: در صورتی که در این ایام از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کارآمدی در راستای معرفی کرج به عنوان کلانشهر دارای ظرفیت‌های گردشگری بهره‌مند شویم، گام‌های بلندی را در شناساندن این کلانشهر به صورت کلی و در سطح کشور برداشتیم.

 

* هدف غنای فرهنگ شهروندی در سطحی گسترده باشد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج در ادامه تاکید کرد: هدف از اقدامات مدیریت شهری در زمینه‌های متعدد باید غنای فرهنگ شهروندی در سطحی گسترده باشد.

رضاحسینی افزود: سیاست‌گذاری برای تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز به جهتی که این فرهنگ در سطحی وسیع و بین اقشار و قومیت‌های مختلف تسری می‌یابد، بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول، تجمیع فعالیت‌های فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و افزود: با انجام این مهم اقدامات فرهنگی بسیار موثر و مطلوب اجرا می‌شوند.

وی در پایان از استقرار دائمی نیروهای واجد شرایط جهت راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: این نیروها در شیفت‌های مختلف در ایستگاه‌های نوروزی حضور دارند.

انتهای پیام/2302/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول