اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز پرستار

پرستاران نمونه بشرویه تجلیل شدند

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم تجلیل از پرستاران نمونه و فعال بشرویه با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

پرستاران نمونه بشرویه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرماندار بشرویه ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز پرستار اظهار داشت: پرستاری به دلیل سر و کار داشتن با جان و سلامت انسان‌ها شغلی حساس و قابل تکریم است.

محمد علی مهدی‌نژاد تاکید کرد: سلامتی و امنیت دو نعمت بسیار بزرگی هستند که خداوند به انسان‌ها اعطا کرده است و پرستاران در خط مقدم عرصه سلامت بشر فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: پرستاران با تلاش شبانه‌روزی خود و بهره‌گیری از وجدان کاری قابل تحسین و همچنین با به خطر انداختن سلامتی خود برای نجات جان بیماران خالصانه تلاش می‌کنند.

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه به نسبت جمعیت فعلی در کشور با کمبود پرستار مواجه هستیم، متذکر شد: این موضوع سبب بروز مشکلات متعددی در زمینه کاری برای پرستاران می‌شود و برای برطرف ساختن مشکلات این قشر زحمتکش باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: حضور بانوان در عرصه پرستاری با الگو‌گیری از سیره حضرت زینب کبری (س) بوده و تلاش مجاهدت آمیز آنان در زمینه سلامت مورد تایید است.

وی اذعان داشت: باید با نگاهی دقیق نسبت به فعالیت‌های پرستاران و اینکه رنج حمایت، کمک و یاری به بیماران را تحمل می‌کنند آنگونه که شایسته و درخور مقام این قشر است آنان را مورد تکریم قرار داد.

در پایان این مراسم پرستاران نمونه و فعال شهرستان بشرویه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/69006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول