اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی خبر داد

افزایش نظارت بر واحدهای صنفی با ایجاد سامانه توزیع و فروش گندم

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی گفت: با راه‌اندازی سامانه توزیع و فروش گندم از واحدهای صنفی در آذربایجان غربی نظارت‌ها 100 درصد افزایش یافته است.

افزایش نظارت بر واحدهای صنفی با ایجاد سامانه توزیع و فروش گندم

هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سامانه توزیع و فروش گندم و آرد به واحدهای صنفی و اتحادیه نانوایان در استان آثار بسیار ارزشمندی داشته است.

وی افزود: فروش و توزیع آرد در پنج کارخانه تولید آرد در ارومیه با استقرار دائمی بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی انجام می‌شود.

جوادی به فروش آرد در کارخانجات به نانوایان با داشتن اصل پروانه کسب تاکید کرد و ابراز داشت: با اجرای این طرح نه‌ تنها هیچ کمبودی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در زمینه آرد به وجود نیامده است بلکه با مازاد گندم مواجه هستیم.

وی گفت: بر این مبنا سهمیه آرد کارخانجات مشخص است و به صورت آنلاین اطلاعات آنها برای واحدهای صنفی قابل دسترسی بوده و امکان خرید به صورت حضوری و اینترنتی از کارخانجات میسر است.

جوادی با بیان اینکه پیاده کردن و اجرای این سامانه جلوی هرگونه فساد و خطایی را در چرخه تبدیل تا مصرف می گیرد، گفت: در این سیستم همه مراحل کار، روشن و کنترل شده است و کار با شفافیت تمام انجام می‌شود.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان غربی افزود: تا قبل از اجرای طرح، تقاضا و حواله‌های آرد بسیار بیش از این میزان بود اما الان به روز شده و کنترل و نظارت‌ها هم با دقت بیشتری اعمال می‌شود.

انتهای پیام/61007/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول