اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه خراسان‌رضوی:

حمایت از بخش تعاون لازمه اجرای موفق اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه خراسان‌رضوی گفت: اجرای موفق و بهتر اقتصاد مقاومتی در گروی حمایت و تقویت اقتصاد بخش تعاونی است چرا که اقتصاد تعاونی با حضور مردم شکل می‌گیرد.

حمایت از بخش تعاون لازمه اجرای موفق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نگاه اندیشمندان و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تعاون از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی اذعان کرد: با توجه به ظرفیت‌های وسیع و عظیم در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌فزاری بخش تعاون و نیز فرهنگ و سابقه تاریخی و مذهبی این بخش و ارزش‌های بی‌بدیل آن، چارچوب تعاون یک قالب بسیار مناسب برای فعالیت فعالان اقتصادی است.

احمدی بیان کرد: فعالیت تعاونی‌های استان در بخش تولید و ارائه خدمات ارزان‌تر و رقابتی‌تر از سایر بخش‌ها است و امروزه حتی در کشورهای با نظام سرمایه‌داری استقبال وسیعی از تعاون وجود دارد و با شدت و قوت در گسترش تعاونی‌ها در حال تلاش هستند.

وی بیان کرد: بخش زیادی از اقتصاد کشورهای سرمایه‌داری را اقتصاد بخش تعاون تشکیل می‌دهد و باید برای گسترش فرهنگ تعاون و دمیدن روح تعاون در فعالیت‌های اقتصادی و فعالان اقتصادی استان تلاش شود. 

احمدی تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به تعاون و تعاونی توجه ویژه داشت و از سرمایه‌های خرد مردم در ایجاد تعاونی استفاده کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: تعاونی‌ها باید در قالب اتحادیه‌ها، پیگیر فعالیت‌های خود باشند و بخش دولتی وظیفه آموزش و پشتیبانی را برعهده دارد و اگر اتحادیه‌های تعاونی با کمک دولت در حمایت از بخش تعاون فعالیت کنند، اثرگذارتر خواهند بود.

احمدی گفت: نظام اسلامی ایران در معرض تهاجم جبهه کفر و الحاد است و در حال حاضر دشمنان به بنیه‌های اقتصادی نیز هجمه برده‌اند؛ لذا باید با تقویت اقتصاد بخش تعاون، دسیسه‌های دشمنان را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول