اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی:

مسابقات جام نوروز در 940 روستای استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی از برگزاری مسابقات جام نوروز در سطح 940 روستا از روستاهای استان خبر داد.

مسابقات جام نوروز در 940 روستای استان مرکزی برگزار می‌شود

علی عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات جام نوروز طبق روال سال‌های گذشته در ایام نوروز 93 نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته امسال مسابقات جام نوروز در سطح 940 روستا و از پنجم تا پانزدهم فروردین سال 93 برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی گفت: این مسابقات با هدف استعدادیابی، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و همچنین احیای بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

عشوری توسعه فرهنگ ورزش در بین روستاییان را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و ادامه داد: مسابقات جام نوروز در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های هفت سنگ، طناب‌کشی، دال پلان، کشتی با شال، فوتسال، والیبال، فوتبال، دارت و دو و میدانی، وسط بازی، لی لی، پرش با گونی و... برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مسابقات جام نوروز در ایام نوروز هر سال و با استقبال بالای علاقمندان در سطح روستاهای استان برگزار می‌شود که امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با استقبال بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان مرکزی اظهار کرد: در سال‌های گذشته و با برگزاری این مسابقات استعدادهای بسیار خوبی شناسایی و جذب تیم‌های مختلف ورزشی شده به طوری که این افراد در مسابقات کشوری نیز افتخارات بسیار ارزشمندی برای استان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/87011/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول