اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیگیر مطالبات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد هستیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری مجمع نمایندگان استان در مجلس، استانداری و آموزش و پرورش در خصوص پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگیان خبر داد.

پیگیر مطالبات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به پرداخت پاداش مناطق محروم اشاره و اظهار کرد: از اعضای شورای آموزش و پرورش تقاضا داریم با روشن‌گری خاصی با موضوع برخورد کنند و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که باید حق مانده فرزندان استان پیگیری شود، گفت: مسئولان آموزش و پرورش، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس به صورت ویژه پیگیر امور هستند.

خادمی در ادامه به پیش‌رو بودن آغاز سال نو و آمادگی دستگاه‌ها در ستاد خدمات سفر در استان اشاره و اذعان کرد: با توجه به این‌که کهگیلویه و بویراحمد در ایام مختلف سال پذیرای مهمانان زیادی از جای جای ایران است انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که آموزش و پرورش به عنوان کمیته اسکان ماموریت اسکان فرهنگیان و جامعه هدف خود را برعهده دارد و باید با آمادگی کامل و فراهم کردن امکانات به استقبال مهمانان برود، گفت: قیمت‌های مصوب شده در آموزش و پرورش به صورت رسمی است و اگر درآمدی کسب می‌شود در تجهیز مکان‌ها برای سال‌های آتی در نظر گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از بازرسی‌ دستگاه‌ها و نهادها در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز بازرسی‌هایی به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان صورت می‌گیرد و از مناطق و شهرهای استان به صورت ویژه بازدید می‌کنند.

خادمی با تاکید بر این که 80 الی 90 درصد هماهنگی‌ها و کارهای استقبال از مسافران نوروزی صورت گرفته است، گفت: با توجه به این‌که بخش عمده‌ای از کارها صورت گرفته است از این‌رو شهرها باید جوری آماده شوند که نویدبخش فرارسیدن بهار داشته باشند.

وی تصریح کرد: وظایف نهادها و مسئولان اجرایی در ستاد خدمات سفر مشخص شده و هر کس باید به وظایف خود واقف باشد و کار خود را به خوبی انجام دهد بدون این‌که از خط قرمزها عبور کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از گردشگری در استان را پیوند خوردن این صنعت با اقتصاد عنوان کرد و گفت: با ورود گردشگر و مسافران نوروزی به استان و خرید حداقل‌ها و نیازهای ضروری نوعی درآمدزایی در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول