اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش یاد یاران

موسسان انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان تجلیل می‌شوند

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش یاد یاران در زنجان گفت: در این همایش از خیران و بانیان تاسیس این انجمن تجلیل می‌شود.

موسسان انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان تجلیل می‌شوند

محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش یاد یاران در زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه همایش یاد یاران به مناسبت روز جهانی کلیه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این همایش برای روز 22 اسفند ماه برنامه‌ریزی شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان تصریح کرد: همایش یاد یاران انجمن کلیوی استان ساعت 9 و نیم صبح روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

این مسئول تکریم بانیان انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان را از دلایل برگزاری همایش یاد یاران اعلام کرد و ابراز داشت: این همایش در فرهنگسرای هلال زنجان برگزار می‌شود.

طهماسبی تجلیل از بانیان تشکیل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان را از دلایل برگزاری همایش یاد یاران اعلام کرد و گفت: به جا آوردن رسم حق‌شناسی در مورد خیران این حوزه از دیگر دلایل تشکیل همایش است.

وی با اشاره به اینکه همایش یاد یاران برای نخستین بار برگزار می‌شود، افزود: از مردم عزیز برای حضور در این مراسم انتظار حضور داریم چراکه این خیران شایسته تکریم هستند.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با بیان اینکه در همایش یاد یاران از 12 نفر از خیرانی که اقدام به تشکیل این انجمن کرده‌اند، تجلیل می‌شود، ادامه داد: عبدالحسین برکابی، مرتضی ذبیحی، رجبعلی مقدم، اصغر فرجیان، حسن یمینی، حبیب قصابی، امیراعلم غضنفریان، غلامرضا شهریاری (پدر شهید مجید شهریاری) رضا سلامی، محمد مشهود مهدیون، عبدالله مهدیون و ناصر زند را افرادی اعلام کرد که در همایش یاد یاران این انجمن تجلیل می‌شوند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای چاپ زندگینامه خیرانی که اقدام به تاسیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان کرده‌اند، متذکر شد: این کتاب از زبان فرزندان این خیران گردآوری شده است.

طهماسبی تاکید کرد: کتاب زندگینامه خیران زنجانی موسس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در روز برگزاری همایش یاد یاران رونمایی می‌شود.

وی انجمن حمایت از بیماران کلیوی را قدیمی‌ترین همایش در نوع خود اعلام کرد و اذعان داشت: این انجمن در حال حاضر 30 شعبه در مناطق مختلف ایران دارد و 70 هزار بیمار را در سطح کشور تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول