اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی:

سارق پارکینگ‌های مسکونی تبریز به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق حرفه‌ای با 17 فقره سرقت و کشف مقادیری اموال مسروقه در تبریز خبر داد.

سارق پارکینگ‌های مسکونی تبریز به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: درپی دستگیری یک نفر سارق به هویت «م-گ» توسط عوامل انتظامی که درحین سرقت از پارکینگ ساختمان شخصی دستگیر شده بود به دلیل اهمیت موضوع جهت ادامه تحقیقات به این پلیس آگاهی استان واصل شد.

این مقام انتظامی افزود: پرونده برای رسیدگی به  اداره مبارزه با سرقت ارجاع داده شد که کارآگاهان تحقیقات علمی و تخصصی خود را از متهم آغاز کردند و نهایتا متهم به 17 فقره سرقت از پارکینگ آپارتمان‌های مسکونی و ساختمان‌های در حال احداث در سطح کلانشهر تبریز اعتراف کرد و پس از بازسازی صحنه‌های سرقت مالباختگان نیز شناسایی شدند.

عباس‌زاده افزود: با اخذ حکم دستور قضایی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری اموال مسروقه از جمله سیم کابل، دو دستگاه دریل و مقداری مواد خوراکی کشف و ضبط شد اموال مسروقه مالباختگان نیز پس از شناسایی به آنها تحویل داده شد.

وی گفت: شیوه سارق به این نحو بود که شبانه محل‌های خلوت و ساختمان‌های فاقد نگهبان را شناسایی و به وسیله ابزار پلاستیکی دست ساز اقدام به باز کردن درب پارکینگ‌ها می‌کرد، در نهایت اموال داخل اماکن را سرقت می‌کرد، پرونده تکمیلی به همراه طرفین به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تبریز ارسال و اعزام که متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/60002/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول