اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

اجرای سریع طرح لایروبی بندر چابهار از اولویت سازمان بنادر است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: از کارهای بسیار مهم سازمان بنادر، اجرای سریع طرح لایروبی بندر چابهار و دستیابی به آبخور مناسب است

اجرای سریع طرح لایروبی بندر چابهار از اولویت سازمان بنادر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، علی سعیدنژاد در بازدید از پروژه‌های بندر چابهار اظهار داشت: پروژه‌های مهم بندر چابهار باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

وی افزود: از کارهای بسیار مهم سازمان بنادر، اجرای سریع طرح لایروبی بندر چابهار و دستیابی به آبخور مناسب است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور افزود با اشاره به درخواست‌های مکرر ذی‌نفعان سازمان بنادر مبنی بر اتمام فاز اول طرح توسعه بندر چابهار و پاسخگو بودن این سازمان در این زمینه، گفت : سرمایه گذاری‌های انجام شده در این منطقه مهم و استراتژیک کافی و کامل نیست و به بررسی در خصوص کمی و کاستی‌ها نیاز دارد، به ویژه برای تامین تجهیزات این بندر باید هر چه سریع تر تصمیم گیری شود.

این مسئول با بیان اینکه همه مقامات، مسئولان و آحاد مردم به اهمیت منطقه واقف هستند، افزود: پایه‌های توسعه داشتن حمل و نقل مناسب و شکل گیری فعالیت‌های اقتصادی است.

وی در زمینه الحاق بنادر چابهار به منطقه آزاد اذعان داشت: این موضوع با حفظ حاکمیت، مالکیت و مدیریت بندر توسط سازمان بنادر و دریانوردی در حال انجام است که باید در صحن علنی مجلس مطرح شود که امیدوارم برای مردم منطقه مفید باشد.

سعیدنژاد متذکر شد: بندر چابهار را یکی از پایگاه‎های توسعه منطقه برشمرد و علت از این بازدید را  توسعه بندر چابهار و این منطقه محروم و استراتژیک عنوان کرد و از انجام بازدیدهای زود به زود جهت پیگیری اجرای برنامه‎ها و طرح‎ها خبر داد.

انتهای پیام/‌75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول