اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاله افتخاری در گفت‌وگو با فارس:

رهبر معظم انقلاب حجت را بر مسئولان فرهنگی تمام کردند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی، در حقیقت اتمام حجت با مسئولان نهادهای متولی این امور است.

رهبر معظم انقلاب حجت را بر مسئولان فرهنگی تمام کردند

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های دلسوزان واقعی اسلام و انقلاب به ویژه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در مورد تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری غربی و در راس آنها سران کاخ سفید به خوبی می‌دانند که در حوزه‌های نظامی، سیاسی و حتی اقتصادی نمی‌توانند مانع پیگیری اهداف انقلاب از سوی ملت ما شوند، به همین دلیل تهاجم خود را از فاز نظامی به فرهنگی تغییر داده‌اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: علت این تغییر رویکرد این است که دشمنان ما می‌خواهند ذهن جوانان مسلمان و ولایی ایران اسلامی را منحرف کرده و با نفوذ در داخل کشور، وحدت ملی و اقتدار ما را از درون با آسیب روبه‌رو سازند.

افتخاری با تاکید بر اینکه کشورهای غربی می‌دانند جوانانی که از فرهنگ دینی و ولایی بهره‌مند بوده و با اتکا به فرهنگ غنی عاشورایی پیرو ولایت هستند، هرگز در برابر دشمن متجاوز سر خم نمی‌کنند، گفت: به همین دلیل دشمنان اسلام و انقلاب تلاش دارند تا ذهن ملت‌های مسلمان به ویژه جوانان ایرانی را منحرف ساخته و با دور کردن آنها از ولایت، زمینه لازم برای تهاجم سیاسی و اقتصادی و حتی نظامی را فراهم سازند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید رفع دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی را در اولویت اصلی کار خود قرار دهند، گفت: رهنمودهای ارزشمند حضرت آقا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری هدایت‌گر همه ما بود و باید بدانیم که عدم رفع دغدغه‌های مقام عظمای ولایت، ما را با آسیب جدی روبه‌رو می‌سازد.

عضو فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این رهنمودها در حقیقت اتمام حجت مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی با مسئولان ارشد کشور به ویژه دستگاه‌های مسئول و متولی در این امور است.

افتخاری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه نمایندگان مردم در خانه ملت چه برنامه‌هایی برای عمل به رهنمودهای ولایت دارند، گفت: به طور قطع مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی تمام توان خود را برای رفع دغدغه‌های حضرت آقا به کار بسته و از این پس با هشدارهای ولی امر مسلمین این تلاش را چند برابر می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول