اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل:

ناظران ارزیابی عملکرد ثبت‌نام از مدارس آمل بازدید کنند

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: به منظور حسن اجرای مقررات ثبت‌نام، ناظران ارزیابی عملکرد به صورت محسوس و نامحسوس از مدارس بازدید کنند.

ناظران ارزیابی عملکرد ثبت‌نام از مدارس آمل بازدید کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آمل حمید محمدنسب در جلسه ستاد ثبت‌نام اظهار داشت: نقش مدیران مدارس در جلب اعتماد خانواده‌ها در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان مهم است که موجب کاهش نگرانی اولیا می‌شود.

وی به ثبت‌نام بر اساس ضوابط و مقررات تاکید و بیان داشت: توجه به محدوده جغرافیایی و مشکلات خانواده‌ها، امری ضروری برای ساماندهی و ثبت‌نام دانش‌آموزان است.

محمدنسب به تکریم ارباب رجوع و لزوم اطلاع‌رسانی مناسب اولیا از وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس تاکید و تصریح کرد: به منظور حسن اجرای مقررات ثبت‌نام، ناظران ارزیابی عملکرد به صورت محسوس و نامحسوس از مدارس بازدید کنند.

وی افزود: بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان یکی از بحث‌های مهم اداره آموزش و پرورش به شمار می‌آید.

این مسئول تصریح کرد: رویکرد این است که دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل رشته‌هایی را انتخاب کنند تا دارای بازار کار بهتری باشد.

همچنین در خبر دیگر از این اداره آمده است، با حضور مسئولان شهرستان در بخش امامزاده عبدالله زنگ طبیعت در مجتمع آموزشی و پرورشی عترت مرزانکلا ّنواخته شد.

محمدنسب در این مراسم هدف اصلی از بزرگداشت هفته منابع طبیعی و نواختن زنگ طبیعت را ترویج و  توسعه فرهنگ  محیط زیست و استفاده بجا از منابع طبیعی اعلام کرد.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان این نکته که  یکی از  مفاد سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران، حفظ منابع طبیعی است، تصریح داشت: وظیفه حفظ و صیانت از منابع طبیعی، عزم ملی را می‌طلبد تا کشور به توسعه پایدار دسترسی پیدا کند.

وی با توجه به ضرورت نگهداری و حفظ  منابع طبیعی برای به نسل‌های فعلی‌ و آتی کشور، اظهار داشت: منابع طبیعی یک موهبت الهی است و استفاده درست از این منابع نیز همین موهبت به شمار می‌رود.

محمدنسب بیان داشت: ایجاد فضای سبز موجب افزایش نشاط و شادابی در جامعه می‌شود و همه مدیران مدارس باید در این مسیر همت کنند.

انتهای‌پیام/86011/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول