اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان

اعلام آمادگی 110 پایگاه اورژانس استان اصفهان در ایام نوروز

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در ایام نوروز 110 پایگاه اورژانس استان اصفهان و 200 تیم آماده‌باش هستند.

اعلام آمادگی 110 پایگاه اورژانس استان اصفهان در ایام نوروز

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ستاد خدمات سفرهای نوروزی نیز مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایام نوروز کار درمان، پیشگیری و بهداشت مسافران نوروزی و نیز نظارت بر مراکز استان را بر عهده دارد.

وی افزود: حدود 200 تیم در استان در خصوص توزیع مواد غذایی و نیز مسائل بهداشتی فعال هستند و بر کیفیت مواد غذایی نظارت دارند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در این ایام بر داروخانه‌ها و داروها نظارت و با سایر ارگان‌های مرتبط همچون هلال‌احمر، دادگستری و شهرداری برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه 56 بیمارستان در استان در ایام نوروز آماده‌ هستند، ادامه داد: 110 پایگاه اورژانس در استان اصفهان، 17 پایگاه منطقه کاشان و 200 پایگاه در کل مسیرهای استان در ایام نوروز فعال هستند.

انتهای پیام/63012/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول