اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در این هفته صورت می‌گیرد

کاشت بیش از 13 هزار نهال در شهرک‌های صنعتی فارس

مدیر محیط زیست،‌ ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با کاشت بیش از 13 هزار نهال حدود 10 هکتار به مساحت فضای سبز شهرکهای صنعتی فارس افزوده می‌شود.

کاشت بیش از 13 هزار نهال در شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، محمدمهدی مهربانی اظهار داشت: در هفته منابع طبیعی تا 21 اسفند ماه جشن نهال‌کاری در شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، اقلید یک،‌ اقلید 2، پاسارگاد و فیروزآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته در مجموع بیش از 13 هزار و 167 نهال غرس و با اجرای این طرح‌ها حدود 10 هکتار به مساحت فضای سبز شهرک‌های صنعتی این استان افزوده می‌شود.

مدیر محیط زیست،‌ ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: با اجرای توسعه فضای سبز در این شهرک‌های صنعتی حدود 20 هزار و 386 متر مکعب عملیات خاکی و حدود 43.1 کیلومتر شبکه آبیاری قطره‌ای انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع آب، استفاده از روش‌های نوین آبیاری فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در حال انجام است.

مهربانی با تأکید بر اینکه توسعه صنعت بدون در نظر گرفتن مسائل زیست‌محیطی و گسترش فضای سبز،  پایدار نخواهد بود بیان کرد: به همین لحاظ انجام برنامه‌های توسعه فضای سبز و ایجاد کمربندهای سبز در شهرک‌های صنعتی این استان جز برنامه‌های مهمی بوده که با پیشرفت مناسب در حال انجام است.

انتهای پیام/2448/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول