اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فناوری‌‌های مکانیزه جهاد کشاورزی زنجان عنوان کرد

استقبال کشاورزان زنجانی از طرح شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی

رئیس اداره امور فناوری‌‌های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اجرای طرح شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی استقبال کشاورزان زنجانی را به همراه داشته است.

استقبال کشاورزان زنجانی از طرح شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی

مظفر یوسفی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به زمان اجرای طرح شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی این طرح از نیمه دوم بهمن ماه سال‌جاری در زنجان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مذکور در استان زنجان با استقبال بالای کشاورزان زنجانی روبه‌رو شده است.

رئیس اداره امور فناوری‌‌های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی استان زنجان به عوامل موثر در استقبال کشاورزان زنجانی از اجرای طرح شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی اشاره و اضافه کرد: هماهنگی و همکاری خوب سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان و مرکز تعویض پلاک در استان از جمله عواملی است که منجر به استقبال کشاورزان از این طرح شده است.

این مسئول عنوان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح شماره‌گذاری ماشین‌های کشاورزی در استان زنجان تعداد یک‌هزار و 500 فقره پرونده درخواست صدور پلاک در شهرستان‌های تابعه تشکیل شده است.

یوسفی‌پور به روند اجرای طرح مذکور در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در طول هر هفته سه روز بازدید فنی از تراکتورهای استان انجام می‌شود و 15 روز پس از بازدید فنی ماشین‌های کشاورزی، پلاک هر دستگاه صادر می‌شود.

رئیس اداره امور فناوری‌‌های مکانیزه کشاورزی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: ‌از کشاورزان تقاضا می‌شود دو هفته پس از بازدید از تراکتورهایشان با به همراه داشتن سند دستگاه برای تحویل پلاک به مرکز تعویض پلاک واقع در اراضی ثبت اسناد روبه‌روی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مراجعه کنند.

این مسئول در پایان متذکر شد: کشاورزان پس از مراجعه به مرکز تعویض پلاک با پرداخت هزینه پستی، کارت مالکیت تراکتور از طریق پست به آدرس پستی آنها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/73010/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول