اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

پرستاران با جانفشانی بیماران را مداوا می‌کنند

استاندار ایلام طی پیامی سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت و اعلام کرد: پرستاران با جانفشانی بیماران را مداوا می‌کنند.

پرستاران با جانفشانی بیماران را مداوا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از پیام محمدرضا مروارید استاندار ایلام آمده است: پرستاری هنری بی‌نظیر و تخصصی و بی‌همتا است. پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار نیست؛ فقط نگاهبانی از مرز حیات بیمار نیست، بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار.

این پیام ادامه می‌دهد: پرستاری وزش نسیم محبت است و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار، پرستاری حفظ جان بیمار است و تقویت روح او. درمان زخم‌های بیمار است و مرهم نهادن بر زخم‌های درون او. این پیام اضافه می‌کند: پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح، روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی. برای همین است که پرستاری هنر است و تخصص.

این پیام خاطرنشان می‌کند: روز میلاد زینب کبری(س)، پرستار همه عاطفه‌ها و همه ستاره‌های درخشان ایمان و عفت و پرستار همه ارزش‌های زخم دیده در تاریخ را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان به ویژه  تلاشگران استان ایلام تبریک می‌گوییم؛ به همه پرستارانی که از پس ابر حیا و عفت، باران عاطفه باریدند و به نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری کردند.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول