اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

هواپیمای مسافری مالزی با ۲۳۹ سرنشین در مسیر «کوالالامپور-پکن» ناپدید شد

یک فروند هواپیمای مسافری خط هوایی مالزی حامل ۲۳۹ مسافر، در حین پرواز از سمت «کوالالامپور» به سمت «پکن» ارتباط خود را با مرکز کنترل ترافیک هوایی از دست داد و ناپدید شد.

هواپیمای مسافری مالزی با ۲۳۹ سرنشین در مسیر «کوالالامپور-پکن» ناپدید شد

به گزاش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک فروند هواپیمای بوئینگ 200-777 خط هوایی مالزی که حامل 239 سرنشین بود، ارتباط خود را اوایل صبح امروز با کنترل ترافیک هوایی در حین پرواز از «کوالالامپور» به سمت «پکن» از دست داد و مقامات خطوط هوایی هنوز نتوانستند با گذشت چند ساعت مکان این هواپیما را تعیین کنند.

بر اساس این گزارش، این هواپیما درست دو ساعت بعد از پرواز بر فراز «ویتنام» در ساعت 1:20 به وقت محلی (18:20 به وقت گرینویچ روز جمعه)، ارتباط خود را از دست داد.

خبرگزاری شینهوا ضمن اعلام این خبر اعلام کرد که سیگنال‌های راداری نیز از بین رفته است. یکسری شایعاتی وجود دارد که این هواپیما در ایمنی کامل فرود آمده است اما «فؤاد شاروجی»، معاون رئیس کنترل عملیات خط هوایی مالزی به سی ان ان اعلام کرد که این شایعات نادرست است و هنوز مشخص نیست که این هواپیما در کجا فرود آمده است.

شاروجی اعلام کرد که هواپیمای مذکور در ارتفاع 35 هزار پایی پرواز می‌کرده است و خلبان‌ها هیچ‌گونه مشکلی که مربوط به هواپیما باشد را گزارش نکردند.

پرواز «ام اچ 370) حدود ساعت 12:41 صبح روز شنبه (16:41 گرینویچ جمعه) به وقت محلی کوالالامپور را ترک کرد و قرار بود ساعت 6:30 صبح شنبه (22:30 گرینویچ جمعه) در پکن فرود آید.

این هواپیما حامل 227 مسافر از جمله دو کودک و 12 خدمه بوده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول