اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد

آمادگی بیش از یک هزار واحد گردشگری گیلان در نوروز 93

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان گیلان گفت: بیش از ‌یک هزار و 133 واحد گردشگری استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

آمادگی بیش از یک هزار واحد گردشگری گیلان در نوروز 93

رضا علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آمادگی گیلان در نوروز 93 اظهار کرد: بیش از  یک هزار و 133 واحد گردشگری استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

وی این واحدهای گردشگری را در قالب هتل، هتل آپارتمان، واحدهای پذیرایی، استیجاری و ... عنوان کرد و گفت: 55 درصد خدمات مسافرتی نیز سفرهای سازمان‌یافته را دنبال می‌کند؛ ضمن اینکه ظرفیت موجود 6 هزار و 53 اتاق و 17 هزار و 780 تخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان گیلان متوسط اقامت گردشگران در این استان را 48 تا 72 ساعت عنوان کرد و افزود: با تمهیداتی که فراهم می‌کنیم درصدد افزایش خدمات هستیم.

وی با بیان اینکه هتل‌ها تنها بخش اقامت را پوشش نمی‌دهند، تصریح کرد: فضای تفریحی و تفرجی مورد نیاز گردشگران نیز فراهم می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه مذاکراتی با گروه‌های سرمایه‌گذاری برای ایجاد فضای بیشتر و بهتر گردشگری انجام شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد مجموعه‌هایی در قالب پارک‌های تفریحی و آبی، پیست‌های ورزشی و سلامت گردشگری و دریایی جزو سرفصل‌های فعالیت‌های ماست.

وی ادامه داد: امیدواریم به واسطه این امکانات زمینه حضور و ماندگاری بیشتر گردشگران را در گیلان فراهم کنیم.

این مسئول گیلان را دارای پیشینه و ظرفیت طبیعی ممتاز عنوان کرد و یادآور شد: بسته‌های سرمایه‌گذاری گیلان آماده ارائه به سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/2300/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول