اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس:

مشکلات حاشیه شهر مشهد به دلیل سوءمدیریت در سال‌های گذشته است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشکلات مناطق حاشیه شهر به خاطر نوع مدیریت در سال‌های گذشته، عدم توجه به رشد متوازن شهری و مهاجرپذیری مشهد به وجود آمده است.

مشکلات حاشیه شهر مشهد به دلیل سوءمدیریت در سال‌های گذشته است

حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص برنامه‌های شورای چهارم و کمیسیون فرهنگی در مناطق حاشیه‌نشین مشهد اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شورای چهارم و به تبع آن کمیسیون فرهنگی اجتماعی رسیدگی به مسائل مختلف حاشیه شهر مشهد و شکاف عمیق آن با مناطق دیگر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این شکاف به خاطر نوع مدیریت سال‌های گذشته و عدم توجه به رشد متوازن شهری و نیز مهاجرپذیری مشهد و مسائل دیگر به وجود آمده است.

اخلاقی ادامه داد: شورای چهارم با احساس ضرورت و توجه خاص به این مناطق، اقدام به تشکیل کمیسیون ویژه حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار کرد.

وی با بیان اینکه آنچه که باید به عنوان اولویت اول ما در شورای شهر مورد توجه قرار گیرد مسائل فرهنگی و اجتماعی این مناطق است، افزود: این مناطق با جمعیتی حدود یک میلیون نفر با چالش‌های مختلفی مواجه هستند و امروز باید با سرعت، اقدامات لازم و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

اخلاقی گفت: کمیسیون فرهنگی شورای چهارم با تلاش در جهت ایجاد زمین‌های ورزشی، کمک به مساجد فعال در آن مناطق، همکاری با تشکل‌های فرهنگی و تقویت شورای اجتماعی آنها گام‌های اولیه را در این زمینه برمی‌دارد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول