اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز پرستار

پرستاران نمونه لامرد معرفی شدند

با برگزاری جشن روز پرستار، پرستاران نمونه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد معرفی و تجلیل شدند.

پرستاران نمونه لامرد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عصر امروز همزمان با سالروز میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در آیین جشنی که در سالن اجتماعات معلم این شهر با حضور مسئولان و جامعه سلامت لامرد برگزار شد از پرستاران بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تجلیل و پرستاران نمونه این بیمارستان معرفی شدند.

در این جشن بزرگ رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد با عرض تبریک این روز خجسته اظهار داشت: در حال حاضر 102 تحت در این بیمارستان وجود دارد که 72 تخت آن فعال بوده و 190 نیرو در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند.

علی احمدی افزود: با دو اتاق عمل فعال در سال 92 بیش از 4 هزار و 220 عمل جراحی تاکنون انجام شده که به همت بلند پزشکان و پرستاران صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 91 نیز بیش از 3 هزار و 200 عمل جراحی انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش لامرد نیز تصریح کرد: برابر برنامه‌ریزی انجام شده امسال جشن روز پرستار توسط بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)  و اداره آموزش و پرورش این شهرستان به صورت مشترک برگزار شد.

ابراهیم صفری با بیان اینکه حضرت زینب کبری(س) به خوبی توانست بنیان 50 ساله دشمنان را نابود کند، ابراز داشت: امروز آحاد جامعه از تمام قشرها و تشکل‌های مختلف، باید زینب‌وار باشند.

به گزارش فارس‌، در ادامه جشن بزرگ روز پرستار در لامرد نصرت نیکو سیرت، سهیلا زاهدی، سید عبدالرضا مولایی، سکینه غضنفری، سمیه وراوی پور، بنت‌الهدی قائدی، صدیقه منصوری، جمیله انصاری، لیلا دلاویز، رباب دهدشتی، آزاده حقایقی، لیلا منصوری و لیلا آرمان به عنوان پرستاران نمونه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول