اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

شهرداری یاسوج برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال ناامید نیست

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که ناامیدی به مانند مرگ است، گفت: شهرداری یاسوج برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال تا لحظه آخر ناامید نمی‌شود.

شهرداری یاسوج برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال ناامید نیست

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پس از تقسیم امتیازات تیم شهرداری یاسوج برابر نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: تیم ما می‌توانست در دقیقه 94 هم در مقابل نفت آبادان پیروز شود و با همین ادله باید گفت که ما نیز باید تا آخرین لحظه در لیگ دسته اول فوتبال بجنگیم و ناامید نشویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: تیم نفت آبادان در این بازی با همه قدمت و پیشینه‌ای که داشت در برابر تیم شهرداری کم آورد و تنها توانستند یک کرنر روی دروازه تیم ما داشته باشند در حالی که کرنرهای ما از عدد 15 در این بازی گذشته بود.

وی گفت: معلوم است که تیم نفت برای برد به یاسوج نیامده بود و می‌دانستند که شهرداری هجومی بازی می‌کند که در هر دو نیمه شاهد برتری تیم شهرداری برابر حریف خوزستانی بودیم.

احمدی افزود: همه چیز به بازی تیم‌های دیگر و تلاش خودمان در بازی‌های آینده بستگی دارد هر چند که بازی آینده ما در دورود و در برابر تیم گهر خواهد بود که برای پیروزی مقابل آن‌ها دورود می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تصریح کرد: سعی ما بر این است که با تغییر نتیجه و برگرداندن بازی نیروی زمینی و موفقیت در بازی‌های آینده، شهرداری را در لیگ حفظ کنیم.

وی با حق دادن به تماشاگران تیم شهرداری برای ناراحتی گفت: حق با آن‌هاست ولی شانس با ما یار هم نبود چرا که دیدید حجت چهارمحالی بهترین بازیکن ما و شاید بهترین فروارد لیگ دسته اول فوتبال در همان دقایق اولیه مصدوم شد و من شک ندارم که اگر در زمین بازی بود به تیم مقابل گل می‌زد.

انتهای پیام/2571/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول