اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتسال امید راه ساری:

حریفان تیم فوتسال امید راه ساری مشخص شدند

مربی تیم فوتسال امید راه ساری گفت: راه ساری حریفانش را در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شناخت.

حریفان تیم فوتسال امید راه ساری مشخص شدند

محمد اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در فصل جاری مسابقات فوتسال لیگ برتر امیدهای کشور که با حضور 14 تیم در دو گروه برگزار می‌شود، راه ساری در گروه دوم به مصاف شش حرف دیگرش می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو شهر به صورت دوره‌ای ابراز داشت: تیم فوتسال امید راه ساری در دور رفت در اهواز و در دور برگشت در مشهد به مصاف حریفان می‌رود.

مربی فوتسال امید راه ساری  تصریح کرد: تیم راه ساری در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های میلاد تنکابن، ماهان تندیس قم، فرش آرا مشهد، زاگرس خوزستان، مشهدالرضا مشهد و ماکو جوان هم‌گروه است.

اسماعیل‌پور گفت: پس از انجام مسابقات به صورت رفت و برگشت دو تیم برتر از هر گروه به مرحله نهایی برای شناخت قهرمان این دوره معرفی می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مرحله دور رفت این مسابقات از نیمه دوم فروردین 93 اظهار داشت: تیم فوتسال امید راه ساری برای حضور در این مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/86005/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول