اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اهر:

فاز نخست کارخانه مس انجرد سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان اهر از بهره‌برداری فاز نخست کارخانه مس انجرد در سال 93 خبر داد.

فاز نخست کارخانه مس انجرد سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان اهر با اشاره به اینکه مس انجرد یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بخش خصوصی در صنعت مس استان است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه مهم و اشتغالزا زمینه برای اشتغال بیش از 500 نفر فراهم می‌شود.

وی همچنین از اختصاص 80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای کارخانه قند این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این طرح با پیشرفت فیزیکی 40 درصد آغاز شده و در نیمه نخست سال 93 نیز با نصب ماشین‌آلات لازم بهره‌برداری از آن در شهرک صنعتی اهر آغاز می‌شود.

این مقام مسئول همچنین از صدور سند برای تمام طرح‌های فعال در شهرک صنعتی اهر خبر داد و افزود: با وجود اینکه مشکل نبود سند به یک معضل برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده بود خوشبختانه با تعامل و همکاری بین بخشی شرکت شهرک‌های صنعتی و ثبت اسناد این مشکل نیز حل شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند سند کارخانه فعال خود را برای اخذ تسهیلات استفاده کنند.

وی در ادامه اقتصاد مقاومتی را اقدامی متقابل در برابر حربه‌های دشمنان نظام و انقلاب برای تأمین نیازهای ضروری کشور با اتکا به توانمندی‌ها و فناوری‌های بومی در رسیدن به خودکفایی برشمرد و افزود: باید همه تلاش کنیم منویات مقام معظم رهبری را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنیم.

صدیقی به مسئولان ادارات گفت: تمام ادارات و نهادهای موظف با فرهنگسازی مصرف تولیدات داخلی، تمام امکانات مورد نیاز خود را از کالاهای ساخت کشورمان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان اهر حمایت از تولید داخل را حمایت از اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور ذکر کرد و بر تلاش همه جانبه در این زمینه تأکید کرد.

انتهای پیام/60003/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول