اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

240 میلیارد ریال برای اجرای پروژه بزرگراه اهر ـ تبریز اختصاص یافت

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از اختصاص 240 میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی پروژه بزرگراه اهر ـ تبریز در سال 93 خبر داد.

240 میلیارد ریال برای اجرای پروژه بزرگراه اهر ـ تبریز اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان اهر اظهار کرد: 100 میلیارد ریال از این اعتبارات از محل اعتبارت ستاد مدیریت ستاد مدیریت بحران و 140 میلیارد ریال نیز از محل اعتبار ملی قانون بودجه سال 93 خواهد بود.

وی بیان داشت: تصادفات متعدد در این جاده، ترافیک بالا و عدم جوابگویی جاده فوق به خصوص در نیمه نخست سال و تردد روزانه بیش از 30 هزار خودرو از این مسیر توجه جدی مسئولان وزارت راه و شهرسازی را می‌طلبد که امیدوارم برای احترام به افکار عمومی و خواسته‌های مردم و مسئولان منطقه در اجرای این پروژه مهم و حیاتی منطقه تلاش مضاعف کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از رغبت سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های اقتصادی در این منطقه خبر داد و افزود: دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه گذاران از اقصی نقاط کشور سال 93 در شهرستان اهر برای جذب سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود.

عباس‌فلاحی باباجان گفت: هم اکنون 14 پروژه مهم و اشتغالزا در سطح شهرستان اهر در زمینه‌های صنایع تبدیلی میوه، قند، آهک هیدراته، گلوله های فولادی و صنایع جانبی پتروشیمی و سایر زمینه‌ها در حال اجراست که با اتمام این طرح‌ها زمینه برای اشتغال 3 هزار نفر فراهم می‌شود.

وی افزود: یارانه قشر آسیب پذیر جامعه حذف نمی‌شود و تلاش داریم با برنامه‌های حمایتی از دهک پایین جامعه حمایت کنیم.

وی در این جلسه بر تقویت و حمایت از کاروان‌های راهیان نور توسط ادارات و نهادها تأکید و افزود: باید به نحو مقتضی فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم.

نماینده مردم اهر در مجلس ابقاء فرماندار اهر در سمت خود را فرصتی برای شهرستان اهر برای بهره‌مندی از توانمندی‌های نامبرده در خدمت به این شهرستان و ادامه برنامه‌های تدارک دیده شده برای رشد و توسعه شهرستان برشمرد و افزود: الحمدالله در این مقطع زمانی بهترین فضا در شهرستان اهر برای خدمتگزاری به مردم فراهم شده است.

انتهای پیام/60001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول