اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

مغرضان درصدد تخریب جایگاه خبرگان رهبری هستند

امام جمعه بافق با اشاره به اجلاس خبرگان رهبری گفت: جایگاه مجلس خبرگان رهبری در جامعه توسط عده‌ای که برای انتخابات آینده این مجلس برنامه‌هایی دارند، مورد تخریب قرار گرفته است.

مغرضان درصدد تخریب جایگاه خبرگان رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بافق با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، به تحلیل ابعاد شخصیتی حضرت زینب کبری (س) پرداخت و اظهار داشت: بعد از حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت زینب کبری چهره درخشانی است که در تاریخ جهان تشیع نظیر ندارد.

وی با اشاره به استقامت و صبوری حضرت زینب (س) بیان کرد: عفت و پاکدامنی، صبر و بردباری، عبودیت و بندگی و علم لدنی از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت زینب کبری (س) است.

سلیمانی همچنین بر ضرورت الگوگیری همگان به ویژه پرستاران و بانوان از زندگانی آن حضرت تاکید کرد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به اجلاس خبرگان رهبری و دیدار اعضای آن با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: مجلس خبرگان با انتخابات و حضور مردم شکل می‌گیرد و این موضوع اهمیت نقش و جایگاه این مجلس را در نظام روشن می‌سازد.

وی با اشاره به این که عده‌ای از افراد قصد دارند جایگاه خبرگان رهبری را خدشه‌دار کنند، خاطرنشان کرد: عده‌ای از افراد با منتسب خواندن خود به چهره‌ای انقلابی، در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات دوره آینده مجلس خبرگان هستند تا بتوانند نیروهای خود را وارد این مجلس کنند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تشکیل بنیاد شهید اشاره کرد و اظهار داشت: شهادت اوج بندگی به درگاه خداوند است.

گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و ضرورت کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، تحلیل سبک زندگی و تاکید بر جلوگیری از افراط و تفریط در زندگی اجتماعی و ... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/2464/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول