اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

اقتصاد مقاومتی تنظیم‌کننده رشد اقتصادی در زمان تحریم است

امام جمعه خورموج گفت: تنها اقتصاد مقاومتی تنظیم‌کننده رشد و شکوفایی حتی در زمان تحریم است.

اقتصاد مقاومتی تنظیم‌کننده رشد اقتصادی در زمان تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام حسین فقیه در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین این هفته نماز جمعه خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم مومن در مصلای آیت‌الله خامنه‌ای شهر خورموج اقامه شد، ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب دو پیام ایجابی و سلبی داشت پیام ایجابی حضرت زینب(س) معرفی دین واقعی و پیام سلبی وی نیز بحث افشاگری و استکبارستیزی حضرت زینب(س) است.

امام جمعه موقت خورموج با اشاره به سالروز تشکیل نهاد بنیاد شهید فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 58 افزود: در قرآن آیات بسیاری راجع به شهادت آمده است و شهید در برزخ حیات ویژه‌ای دارد که غیر از حیات دیگران است.

وی ادامه داد: بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در روز 22 اسفند سال 1358 تاسیس و دارای شخصیت حقوقی است و امور آن طبق قوانین مربوط به نهادهای عمومی و غیردولتی و دارای اساسنامه مصوب و آیین‌نامه‌هایی است که زیر نظر رئیس‌جمهوی و تحت نظارت عالیه رهبر معظم انقلاب اداره می‌شود.

فقیه خاطرنشان کرد: شهید دارای حیات جاودانگی است و فی سبیل الله بودن شهید است که شهید را شاهد و دارای مقام شفاهت و او را جاودانه کرده است.

وی افزود: هر قطره از خون شهید که به زمین می‌ریزد خداوند هفت پاداش را به او عطا می‌کند و خداوند گناهان او را می‌بخشد.

امام جمعه موقت خورموج با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح و ابلاغ شده از موضوعات مهم بوده و دشمن نیز یکی از اهداف خود را از بین بردن اقتصاد مقاومتی قرار داده است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی همراه با مقاومت در برابر کارشکنی‌های دشمن است و تنها اقتصاد مقاومتی تنظیم‌کننده رشد و شکوفایی حتی در زمان تحریم است.

امام جمعه موقت خورموج گفت: هم مردم باید نقش خود را در اقتصاد مقاومتی ایفا کنند و هم دولتی‌ها و اگر بخواهیم در این راه گام موفقیتی داشته باشیم باید الگوی مصرف را در کشور اصلاح کنیم.

امام جمعه موقت خورموج تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اصول تبلیغ دین و دینداری در جامعه تقویت حوزه‌های علمیه است، بنابراین دولت در تهیه زیرساخت‌های حوزه علمیه اقدام کرده و مردم نیز بهترین فرزندان خود را در راه دین و دینداری هدیه کنند.

فقیه اذعان کرد: امروز در مدارس، دانشگاه‌ها در حوزه‌های علمیه نیاز به محقق، مدرس و مبلغ داریم و این بدون همکاری همه‌جانبه امکان‌پذیر نیست‌.

وی افزود: خیلی از مساجد ما هنوز فاقد روحانی هستند و در دانشگاه‌ها این خلا روحانی احساس می‌شود و در مدارس نیز چنین است.

فقیه در پایان روز منابع طبیعی و آبخیزداری را به تلاشگران عرصه منابع طبیعی تبریک گفت.

انتهای پیام/66001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول